خبرگزاری کار ایران

تشریح وضعیت مراکز درمانی هلال احمر در مکه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۱

به علت افزایش روزمره تعداد زائران، روز گذشته ۱۳۶۵ ویزیت روزانه از سوی متخصصان داخلی، زنان و پزشک عمومی انجام شده است.

ایلنا: نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عربستان با تشریح آخرین وضعیت مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه از اعزام ۱۶ بیمار به بیمارستانهای سعودی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاضل شیرخانی گفت: بر این اساس تا روز شنبه، ۱۴ دی ماه، ۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده، یک نفر عمل جراحی شکستگی گردن و ۳ نفر دیالیز شدند و یک بیمار هم به علت حاد بودن مشکل قلبی به ایران باز گردانده شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع هتلهای مکه بازدید بهداشتی انجام شده و دو آشپزخانه تذکر گرفتند، افزود: به علت افزایش روزمره تعداد زائران، روز گذشته ۱۳۶۵ ویزیت روزانه از سوی متخصصان داخلی، زنان و پزشک عمومی انجام شده است.

شیرخانی با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم، گفت: هم اکنون در مکه مکرمه ۷ مرکز درمانی فعال است و ۲ درمانگاه به صورت ۱۶ ساعته در هتلهای دارالهادی و ابراج التیسیر و ۴ درمانگاه دیگر به صورت ۸ ساعته و در هتلهای ثمر، رویا العزیزیه، دارسان و کریستاله به زائران خدمت می‌دهند.

شیرخانی همچنین درباره سانحه صبح امروز هواپیمای سعودی، توضیح داد: این سانحه ۱۸ زخمی داشته است که یک نفر از آن‌ها به نام حوریه خامنه زیر دستگاه است و دو نفر با نامهای ناهید زاهدی و نصرت صنعتی مشکوک به شکستگی‌هایی در ناحیه کمر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز