خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد؛

جزئیات اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده / آغاز اعزام ۷ فروردین ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۷۲

۱۷ هزار دانشجو و استاد در این دوره به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که این دانشگاهیان به مدت ۱۰ روز یعنی ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه حضور خواهند داشت.

ایلنا: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی از هفتم فروردین ماه سال ۹۳ آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، " محمد زارع " افزود: فرآیند اعزام دانشگاهیان به عمره از ۷ تا ۱۲ فروردین ماه با اعزام اساتید ۱ و ۲ نفره به سرزمین وحی آغاز می‌شود و سپس دانشجویان متاهل و اساتید سه نفره از ۱۲ فروردین ماه تا ۸ اردیبشهت اعزام می‌شوند و پسران مجرد نیز از ۸ تا ۲۹ اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: ۱۷ هزار دانشجو و استاد در این دوره به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که این دانشگاهیان به مدت ۱۰ روز یعنی ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین در مورد اعطای تسهیلات به زائرین دانشجو گفت: ستاد عمره در حال پیگیری برای اختصاص وام به زائرین دانشجوست و به محض آنکه دستور مساعدی در این زمینه از سوی بانک عامل صادر شود، از طریق سایت لبیک به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز