خبرگزاری کار ایران

حضور بیش از ۲۵ هزار زائر ایرانی در عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۹

۹ هزار و ۶۷۰ زائر در کربلای معلی و ۸ هزار و ۹۶۰ زائر در نجف اشرف و ۳ هزار و ۳۴۷ زائر در روز گذشته در کاظمین حضور داشتند که مجموع این آمار به ۲۵ هزار و ۲۸۹ نفر می‌رسد.

ایلنا: بیش از ۲۵ هزار زائر از شهرهای مختلف کشورمان روز گذشته در شهرهای مقدس کاظمین، نجف و کربلا حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته ۲۵ هزار و ۲۸۹ زائر از شهرهای مختلف کشورمان در شهرهای مقدس کاظمین، نجف و کربلا حضور داشتند.

براساس این گزارش، ۳ هزار و ۳۱۲ زائر روز گذشته در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند.

این گزارش حاکی است، ۹ هزار و ۶۷۰ زائر در کربلای معلی و ۸ هزار و ۹۶۰ زائر در نجف اشرف و ۳ هزار و ۳۴۷ زائر در روز گذشته در کاظمین حضور داشتند که مجموع این آمار به ۲۵ هزار و ۲۸۹ نفر می‌رسد.

تمامی کاروان‌های ایرانی در قالب شرکت زیارتی و خدماتی ایران با عنوان شمسا اعزام می‌شوند که این زائران هفت روز در عراق حضور دارند که سه روز آن در شهر نجف، سه روز در کربلا و یک روز را در کاظمین سپری خواهند کرد.

همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، شاهد افزایش آمار زائران ایرانی در کشور عراق هستیم.

هم اینک عاشقان اهل بیت علیهم السلام در سراسر کشور برای حضور در اربعین حسینی برنامه ریزی می‌کنند تا این ایام خاص را با پای پیاده به کربلای معلی و نجف اشرف عازم شوند.

همچنین بعثه مقام معظم رهبری در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی، برنامه‌های مختلف فرهنگی را برگزار می‌کند که سخنرانی مبلغان بعثه در حرم امیرالمومنین علی علیه السلام، حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام و حضرت ابالفضل العباس علیه السلام از جمله این برنامه هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز