خبرگزاری کار ایران

فراخوان ثبت‌نام اساتید و دانشجویان خارج از کشور در عمرۀ مفردۀ سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۴

بدینوسیله علاقه‌مندان برای ثبت‌نام عمرۀ مفرده سال ۹۳ می‌توانند تا روز ۱۸ آذر ماه به سامانۀ ثبت‌نام عمرۀ دانشجویان ایرانی خارج از کشور به نشانی http: / / registration. nahadiran. ir / omre مراجعه کنند.

ایلنا: فراخوان ثبت‌نام اساتید و دانشجویان خارج از کشور در عمرۀ مفردۀ سال ۹۳ اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پس از پیگیری‌ها و مساعدت مسئولان سازمان حج و زیارت، امسال سهمیۀ ویژه‌ای به دانشجویان ایرانی خارج از کشور اختصاص یافته است.

بدینوسیله علاقه‌مندان برای ثبت‌نام عمرۀ مفرده سال ۹۳ می‌توانند تا روز ۱۸ آذر ماه به سامانۀ ثبت‌نام عمرۀ دانشجویان ایرانی خارج از کشور به نشانیhttp: / / registration. nahadiran. ir / omreمراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند با توجه به فرصت محدود ثبت‌نام، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و تهیه مدارک مربوطه، مطابق دستورالعمل اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور(www. nahadiran. ir) مراجعه کنند و با ایمیل omreh @ nahadiran. ir یا شماره تماس ۲۶۶۹۷۷۰۰۱-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز