خبرگزاری کار ایران

درهای حرم مطهر امامین جوادین(ع) عید قربان رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۸۴

درهای مذکور توسط تیم‌هایی از زنجان و اصفهان همراهی شده و انشاالله همزمان با دهه ولایت در باب القبله حرم مطهر امامین جوادین‌(ع) نصب و در عید قربان رونمایی می‌شود.

ایلنا: درهای حرم مطهر امامین جوادین(ع) که به همت هنرمندان اصفهانی و با پشتیبانی و مشارکت مالی هموطنان زنجانی ساخته شده است، همزمان با عید قربان در کاظمین رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، درهای حرم مطهر امامین جوادین(ع) که به همت هنرمندان اصفهانی و با پشتیبانی و مشارکت مالی هموطنان زنجانی ساخته شده است همزمان با عید قربان در کاظمین رونمایی می‌شود.

بابایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: این در‌ها که مسیر حرکتشان به سمت کاظمین را از هفته پیش آغاز کرده‌اند تاکنون از شهرهای مختلف استان زنجان چون ابهر، خرم دره، طارم، زنجان، ماهنشان عبور کرده و در حال حاضر می‌ه‌مان مردم ایجرود است و پس از آن به سمت قیدار خواهد رفت.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم متدین این شهر‌ها از این در‌ها گفت: این در‌ها که کار ساختشان از سال گذشته در اصفهان با تأمین مالی مردم استان زنجان شروع شده پنجشنبه این هفته عازم مهران خواهد شد.

بابایی افزود: در طراحی این در‌ها فرازهایی از زیارت جامعه و جوشن کبیر و الفاظی چون باب الحوائج حک شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این در‌ها پس از خروج از زنجان بدون توقف به مهران رفته و عازم کاظمین خواهد شد، گفت: درهای مذکور توسط تیم‌هایی از زنجان و اصفهان همراهی شده و ان شاالله همزمان با دهه ولایت در باب القبله حرم مطهر امامین جوادین‌(ع) نصب و در عید قربان رونمایی می‌شود.

تفاهم نامه تأمین هزینه ساخت این در‌ها با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان سال ۹۰ امضا شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز