خبرگزاری کار ایران

برای پاسخ به سوالات نمایندگان؛

غلامی و بطحایی به کمیسیون آموزش مجلس می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۳۴

وزیر علوم و آموزش و پرورش برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، منصور غلامی روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوالات ولی ملکی نماینده مشکین‌شهر (۲ فقره)، ‌نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به نمایندگی از سه نفر (۲ فقره)، محمدرضا رضایی نماینده جهرم، احمدعلی کیخا نماینده زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز، رضا انصاری نماینده داراب و مینودشت، محمدرضا صباغیان نماینده مهریز، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، عبدالله سامری نماینده خرمشهر و جزیره مینو و رامین نورقلی‌پور نماینده کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می‌رود. 

همچنین گزارش رؤسای دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی و کاربردی درخصوص نحوه تحقق قوانین مرتبط در برنامه ششم توسعه و اجرائی شدن آن تاکنون روز یکشنبه ارائه خواهد شد. 

روز سه‌شنبه نیز موضوع ساماندهی نیروی انسانی و مسائل مالی وزارت آموزش و پرورش با حضور سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش و رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه، اداری و استخدامی و مسئولان خزانه‌داری کل‌کشور در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

در همین روز، سیدمحمد بطحایی به سوالات حسین مقصودی نماینده سبزوار، محمود نگهبان سلامی نماینده خواف، بهروز بنیادی نماینده کاشمر و علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات پاسخ خواهد داد. 

در ادامه این جلسه، طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین‌حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت‌سوادآموزی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز