خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برخی می‌خواهند اصلاح‌طلبان را در مفاسد خودشان شریک کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۷۸

طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم٬ منشا این خبر‌ها برخی رسانه‌های بیگانه بوده‌اند و ما برخورد با منشا انتشار این خبر را تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.

یک نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در پاسخ به اعلام غیرواقعی اسم خود در لیست نمایندگان دریافت‌کننده پول از محمدرضا رحیمی٬ گفت: بعضی به دنبال یکی کردن مفاسد اقتصادی اصلاح طلبان و اصولگرایان هستند و می‌خواهند اصلاح طلبان را در این مفاسد شریک کنند.

مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با تاکید بر پیگیری برخورد با اعلام کنندگان دروغین اسامی نمایندگان دریافت کننده پول٬ گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم٬ منشا این خبر‌ها برخی رسانه‌های بیگانه بوده‌اند و ما برخورد با منشا انتشار این خبر را تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در مورد اهداف اعلام غیر واقعی اسامی نمایندگان در رسانه‌های یادشده، افزود: بعضی به دنبال القای این هستند که در مفاسد اقتصادی و پول گرفتن نمایندگان از محمد رضا رحیمی٬ مستقل و غیر مستقل و اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: اگر من به دنبال پول بودم، هیچگاه راه نمایندگی را انتخاب نمی‌کردم و به دنبال رشته تخصصی خود یعنی جراحی قلب می‌رفتم.

وی در ادامه متذکر شد: اگر کسی بتواند از من اموال خاص و مسئله اقتصادی پیدا کند، کل آنچه یافته را به او می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز