خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت:

دیدار دانشجویان کالج اسلامی بوسنی با تاجگردون

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۱۶

اسلام، وجه مشترک میان مردم ایران و بوسنی است و ظرفیت‌های وسیعی برای گسترش روزافزون همکاری‌های فی‌مابین ایجاد کرده است.

گروهی از دانشجویان کالج اسلامی کشور بوسنی روز چهارشنبه با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، تاجگردون در ابتدای این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از علاقه مردم مسلمان بوسنی نسبت به آموزه‌های دینی اسلام و دینداری گفت: این مساله نشان می‌دهد نقطه مشترک مردم در سراسر جهان با فرهنگ‌ها و رسوم متفاوت، دینداری و قطرت الهی آنهاست.

وی همچنین وجه تمایز مردم بوسنی و هرزگوین را نسبت به سایر کشورهای منطقه‌شان حجاب وپوشش اسلامی آنها دانست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه سخنانش با اشاره به تحولات بوسنی در سال‌های گذشته و حمایت‌ها و پشتیبانی دولت و ملت ایران از مردم بوسنی گفت: اسلام، وجه مشترک میان مردم دو کشور می‌باشد که ظرفیت‌های وسیعی را برای توسعه و گسترش روزافزون همکاری‌های فی مابین ایجاد نموده است.

وی در ادامه ضمن تشریح حضور اقوام و مذاهب مختلف در ایران گفت: کشور ما دارای اقوام متعددی است ولی در منطقه خاورمیانه امن‌ترین و با آرامش‌ترین کشور، ایران ماست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در پایان دانشجویان را بهترین مبلغان فرهنگ و تمدن غنی ایران خواند و افزود: ‌ اجازه ندهید تصویر پردازی‌های واهی و مغرضانه نسبت به جمهوری اسلامی ایران، شما را از آشنایی با جامعه ایران باز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز