خبرگزاری کار ایران

امروز در مجلس شورای اسلامی:

بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۱۷

بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور٬ با اعلام علی لاریجانی٬ رییس مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

با پایان مصوبات رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور رئیس مجلس ضمن تشکر از نمایندگان وکمیته مربوطه از دولت خواست تا محبتی کند و در سالی که سیاست‌های مقاومتی اعلام شده شروع یک شرایط جدید برای تولید در کشور فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی امروز با تشکر از رسیدگی نمایندگان و کمیته مربوطه برای بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور٬ گفت: این لایحه به پایان رسید و جا داشت به سبب تلاش برای خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار مناسب که یکی از زمینه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است٬ از کمیسیون و اعضایش و همچنین رئیس کمیسیون جناب آقای فولادوند تشکر کنم.

رییس‌مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از تمامی نمایندگان که با دقت تمامی مواد را بررسی کردند٬ تشکر می‌کنم و از دولت محترم هم خواستاریم حال که این قانون تصویب شد و انشالله شورای نگهبان هم به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد٬ محبت کند که در سالی که سال سیاست‌های مقاومتی اعلام شده٬ شروع یک شرایط جدید برای تولید در کشور فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز