خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

رییس مجلس شهادت سردار الله‌دادی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۶۵

سردار الله‌دادی در طول ماموریت خویش تلاش‌های موثری در جهت مقابله با نقشه‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه علیه امت اسلامی داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت " محمدعلی الله دادی " از سرداران شجاع و متهعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا متن پیام علی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حملات تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باعثشهادت یکی از رزمندگان رشید اسلام در دفاع از ملت مظلوم سوریه گردید.

شهید " محمدعلی الله‌دادی " از سرداران شجاع و متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که سوابق درخشانی در سال‌های دفاع مقدس و فرماندهی سپاه الغدیر یزد داشتند و پس از اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه، در مقام مستشاری برای کمک به مردم و دولت سوریه به این کشور عزیمت کرده بودند.

ایشان در طول ماموریت خویش تلاش‌های موثری در جهت مقابله با نقشه‌های شیطانی و تفرقه افکنانه علیه امت اسلامی داشتند و سرانجام نیز با حمله بالگردهای نظامی جنایتکاران صهیونیسم بهمراه تعدادی دیگر از فرماندهان حزب الله به شهادت نایل گشتند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار محمدعلی الله دادی و دیگر رزمندگان حزب الله به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، دوستان و همرزمان و خانواده های شهید بزرگوار، برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات از درگاه خداوند رحمان مسئلت می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز