خبرگزاری کار ایران

حذف تبصره ماده الحاقی ۱۹ از لایحه رفع موانع تولید تصویب نشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۵۸

تعدادی از نمایندگان پیشنهاد حذف تبصره ماده الحاقی ۱۹ را دادند که با عدم رای سایر نمایندگان به کمیسیون ارجاع داده شد.

با عدم رای نمایندگان در مورد حذف تبصره ماده الحاقی ۱۹ از لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، این تبصره حذف نشد و به کمیسیون ارجاع داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، امروز در صحن علنی مجلس تعدادی از نمایندگان پیشنهاد حذف تبصره ماده الحاقی ۱۹ را دادند که با عدم رای سایر نمایندگان به کمیسیون ارجاع داده شد.

طبق تبصره ماده الحاقی ۱۹ ادامه فعالیت واحدهای تولیدی موجود و دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط در حریم شهرها و کلان شهرها و محدوده روستاها در صورتی که به تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست مجوز آلاینده‌ها را دارا باشد، بلامانع است.

این در حالی است که عنایت‌الله هاشمی نماینده مردم سپیدان دلیل مخالفت خود را با حذف این تبصره از ماده ۱۹ این طور بیان کرد که در تبصره این ماده بر این اصل که همه آلاینده‌ها باید دوباره از محیط زیست مجوز بگیرند و مجددا نظر کارشناس درج شود.

وی ادامه داد: این موضوع برای تولید مشکل شدیدی را به وجود می‌آورد و نه تنها رفع مانع برای تولید نمی‌کند بلکه خطراتی نیز برای تولیدکنندگان در بر دارد.

در پایان و پس از این که دولت موافقت خود را اعلام کرده و کمیسیون نیز مخالفت کرد با رای نمایندگان حذف این تبصره تصویب نشد و به کمیسیون ارجاع داده ‌می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز