خبرگزاری کار ایران

نکو در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

در جلسه امروز کمیسیون٬ موضوع نفت در بودجه بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۸۹

از پیشنهادات مختلفی که در جلسه غیرعلنی امروز وجودداشت بحثقیمت نفت در بودجه و راهکارهای جبران کسری آن بود که البته با نظرات متفاوت نمایندگان جمع بندی کاملی دست نیافت.

عضو کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد: از پیشنهاد‌های مختلفی که در جلسه غیرعلنی امروز وجودداشت بحثقیمت نفت در بودجه و راهکارهای جبران کسری آن بود که البته با نظرات متفاوت نمایندگان جمع‌بندی کاملی دست نیافت.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ درباره جلسه غیرعلنی امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه پیشنهادات واصله در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت که در آخر انشالله جمع‌بندی صورت بگیرد.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: مهمترین پیشنهادات واصله در مورد مشخص کردن سرنوشت نفت در بودجه بود که به هرحال نظرات نمایندگان و پیشنهادات متفاوت است و جمع‌بندی زمان زیادتری را می‌برد.

وی افزود: همچنین کاهش قیمت نفت و داشتن کمترین اتکاء به درآمدهای نفتی نیز از مسایل دیگر مطرح شده در این جلسه غیرعلنی بود که چه راهکارهایی باید داشته باشیم تا اثرات منفی آن را کاهش دهیم.

نکو خاطرنشان کرد: از پیشنهادات مختلفی که در این جلسه وجود داشت بحثقیمت نفت در بودجه و راهکارهای جبران کسری آن بود که البته با نظرات متفاوت نمایندگان جمع‌بندی کاملی دست نیافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز