خبرگزاری کار ایران

در دیدار اعضای گروه‌های دوستی ایران و ویتنام مطرح شد:

توافق هسته‌ای امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۱۱

در صورت صداقت و عدم کارشکنی ۱ + ۵ دستیابی به توافق در موضوع هسته‌ای ایران امکانپذیر است. راهبرد جمهوری اسلامی ایران حمایت از آرامش پایدار، امنیت منطقه، مقابله با گروه‌های تروریستی می‌باشد.

رئیس هیأت پارلمانی کشورمان با اشاره به مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: در صورت صداقت و عدم کارشکنی ۱ + ۵، دستیابی به توافق در موضوع هسته‌ای ایران امکان‌پذیر است.

به گزارش ایلنا، حسین سبحانی‌نیا در ابتدای این دیدار با بیان اشتراکات دیدگاه‌ها و مواضع دو کشور در زمینه موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، گفت: اراده مقامات عالی‌رتبه ایران و ویتنام بر توسعه مناسبات نزدیک فی‌مابین در تمامی عرصه‌ها است و در این زمینه گفت‌وگوهای پارلمانی نقش مهم و سازنده ایفا می‌کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران‌‌ویتنام در ادامه با اشاره به موقعیت ایران در غرب آسیا و ویتنام در شرق آسیا، گفت: با توجه به جایگاه مهم دو کشور در دو منطقه مهم زمینه همکاری‌های بازرگانی – تجاری و منطقه‌ای فی‌مابین تهران و هانوی وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تشریح تحولات منطقه خاورمیانه بویژه اوضاع عراق و سوریه و بهانه‌گیری‌های قدرت‌های استکباری و موضوع هسته‌ای ایران، گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران حمایت از آرامش پایدار، امنیت منطقه، مقابله با گروه‌های تروریستی می‌باشد.

وی در مورد مذاکرات جاری ایران و ۱ + ۵، گفت: در صورت صداقت و عدم کارشکنی ۱ + ۵ دستیابی به توافق در موضوع هسته‌ای ایران امکانپذیر است.

هاوی رئیس گروه دوستی با ایران در مجلس ویتنام نیز در این دیدار سفر هیأت پارلمانی ایران را به کشورش بسیار مهم خواند و گفت: رفت و آمدهای پارلمانی می‌تواند ضمن ایجاد درک متقابل و آشنایی طرفین با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور به تقویت روابط دوستانه کمک کند.

وی در همین راستا گسترش مبادلات تجاری – بازرگانی را ضروری دانست و گفت: شرکت‌های ایرانی می‌توانند در عرصه‌های مختلف فنی، مهندسی، عمرانی و سرمایه‌گذاری شرکت در ویتنام فعال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز