خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر لهستان با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان مطرح شد:

مجلس شورای اسلامی از توسعه روابط با لهستان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۷۳

سابقه روابط خوب ایران و لهستان و توانمندی های دو کشور در زمینه های مختلف، فرصت های فراوانی را برای توسعه مناسبات دوستانه فیمابین فراهم کرده است که می بایست از آنها بهره برد.

در دیدار سفیر لهستان با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان بر توسعه ارتباطات دو کشور به ویژه در عرصه پارلمانی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، یولیوش گویوو سفیر لهستان در تهران، ظهر امروز(یکشنبه ۲۵ آبان) با حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان دیدار و گفت و گو کرد.

وحید احمدی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه مناسبات دوستانه دو کشور گفت: سابقه روابط خوب ایران و لهستان و توانمندی های دو کشور در زمینه های مختلف، فرصت های فراوانی را برای توسعه مناسبات دوستانه فیمابین فراهم کرده است که می بایست از آنها بهره برد.

وی بر این اساس افزود: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و لهستان در مجلس شورای اسلامی از روند گسترش همکاری های دو کشور حمایت می کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی تأکید کرد و گفت: ارتباطات پارلمانی نقش موثری در گسترش همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف میان کشورها دارد.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار نسبت به توسعه هر چه بیشتر ارتباطات دو کشور به ویژه در عرصه پارلمانی ابراز امیدواری کرد.

یولیوش گویوو سفیر لهستان در تهران نیز در همین دیدار گفت: توسعه روابط با ایران به عنوان کشوری بزرگ و با ثبات در خاورمیانه مورد توجه دستگاه دیپلماسی لهستان قرار دارد که از سوی دولت و پارلمان لهستان پیگیری می گردد.

وی در ادامه افزود: رفت و آمد و رایزنی میان مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور نقش موثری در شناسایی امکانات و توانمندی های ایران و لهستان و افزایش همکاری در زمینه های مورد علاقه دو طرف دارد.

سفیر لهستان در تهران در پایان این دیدار با اشاره به سطح مناسبات دو کشور خواستار استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه هر چه بیشتر ارتباطات و همکاری های فیمابین گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز