خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عکس العمل اولیه نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم، ملاک ارزیابی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۶۶

دکتر دانش آشتیانی به لحاظ مدیریتی سابقه خوبی ارائه داده اند و یکی از دو محور مورد نظر مجلس که بحثسیاسی و توان مدیریتی است از مقبولیت برخوردار بوده است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: با توجه به سابقه مثبت مدیریتی دانش آشتیانی باید در دو روز باقیمانده به صورت فشرده در جلسات مختلف فراکسیون‌ها، مجامع استانی، کمیسیون‌ها و دیگر جلسات شرکت کند و به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان در خصوص اصول مدیریتی و رویکرد سیاسی پاسخ گوید.

اسماعیلی جلیلی در خصوص بازخوردهای اولیه نمایندگان نسبت به اعلام گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: این عکس العمل‌های اولیه ملاک ارزیابی نبوده و پاسخگویی شفاف به بررسی‌ها، دغدغه‌ها و پرسش‌های مورد نظر نمایندگان مجلس نتیجه نهایی را رقم خواهد زد.

وی در ادامه افزود: سوالاتی مطرح است که با پاسخگویی شفاف و قوی می‌توان در نمایندگان اقناع ایجاد کرده و نظر مساعد آنان را جلب کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در خصوص پررنگ بودن نگاه سیاسی مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: نگاه سیاسی نمایندگان باید بیشتر بر مبنای منافع ملی کشور بوده و نگاه جناحی به این موضوع، نگاهی قابل قبول و منطقی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز