خبرگزاری کار ایران

موسوی در نطق میان دستور:

ظریف پاسخ گستاخی مقامات آمریکایی را بدهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۹۰

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است؛ حضرت آقا الزامات امر را در اراده جهادی دانستند و خطاب به مسئولان فرمودند افرادی را مسئول اقتصاد مقاومتی کنید که مومن و انقلابی باشند. بدون تعارف باید بگویم اراده جدی در سطح مسئولان و مدیران قوای سه گانه در این زمینه وجود ندارد.

نماینده لامرد اظهار داشت: از وزارت امورخارجه کشور درخواست دارم پاسخ گستاخی مقامات آمریکایی به جمهوری اسلامی ایران در راستای مذاکرات هسته ای را بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید موسی موسوی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است؛ حضرت آقا الزامات امر را در اراده جهادی دانستند و خطاب به مسئولان فرمودند افرادی را مسئول اقتصاد مقاومتی کنید که مومن و انقلابی باشند. بدون تعارف باید بگویم اراده جدی در سطح مسئولان و مدیران قوای سه گانه در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: ما خود به این باور که حضرت فرمودند که به مقصود نرسیده ایم، باور داریم اما با گذشت ۸ ماه از تلاش‌ها دولت و مجلس، خروجی قابل ذکری که اثر آن در اقتصاد کشور دیده شود، نمی‌یابیم و همچنان موانع موجود و پا برجاست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حوزه مذاکرات هسته ای با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل کرده است اما روز به روز شاهد بهانه‌گیری، عربده کشی و گستاخی بیشتر مقامات بی خرد آمریکایی هستیم. مسئولان وزارت امور خارجه تا کی می‌خواهند جواب این یاوه گویی ها را به صراحت تمام نداده و اجازه تحقیر ملت بزرگ ایران را به دشمنان انقلاب ندهند.

وی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: هیات رئیسه بیش از این شاهد افت جایگاه نمایندگان که هدفی جز دفاع از خانه ملت و ملت هستند نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز