خبرگزاری کار ایران

نماینده زاهدان خبر داد:

به شهادت رساندن یک معلم از سوی تکفیری‌ها در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۸۳

تا کی می توان در زاهدان و زابل جنازه شهید به دوش کشید و خانواده ها را عزادار دید امید است مسئولان قبل از اینکه خشم مردم غیور استان دامانشان را بگیرد به خود آیند و اقدام عاجلی برای رفع ناامنیتی های موجود انجام دهند همچنین از مجلس شورای اسلامی می خواهم به وضعیت ناامنی در این استان رسیدگی کند.

نماینده مردم زاهدان در صحن علنی مجلس گفت: جنایتکاران تکفیری یکی از معلمان قصربند سیستان و بلوچستان را به شهادت رساندند که ضرورت دارد وزیر کشور به این ناامنی ها رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس ادامه داد: متأسفانه جنایتکاران تکفیری یکی از معلمان منطقه را به جریم معلم بودن در قصربند سیستان و بلوچستان با اسلحه کلاشینکف به شهادت رساندند. عزیزانی که همایش می گذارند و می گویند امنیت نسبی در منطقه برقرار شده است منظورشان این است که امنیت برای اشرار ایجاد کرده اند یا مردم عادی؟

وی افزود: نمی توانم به نارضایتی های مردم منطقه از مسائل امنیتی جواب منطقی بدهم، ‌ وزیر کشور در حالی مرتب دم از امنیت می زند که جوانان به شهادت می رسند آیا باید عزیزان وی نیز به شهادت برسند یا به گروگان گرفته شوند تا درک کند مردم در این استان چه می کشند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: تا کی می توان در زاهدان و زابل جنازه شهید به دوش کشید و خانواده ها را عزادار دید امید است مسئولان قبل از اینکه خشم مردم غیور استان دامانشان را بگیرد به خود آیند و اقدام عاجلی برای رفع ناامنیتی های موجود انجام دهند همچنین از مجلس شورای اسلامی می خواهم به وضعیت ناامنی در این استان رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز