خبرگزاری کار ایران

رحمنی درنطق میان دستور:

نفرت از آمریکا باقی است حتی اگر توافق شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۳۹

آمریکا باید بدانند در موضوع هسته‌ای، عزمی جدی و راسخ در بین مردم ایران وجود دارد لذا از همین تریبون از مواضع هوشمندانه رئیس جمهور نیز تقدیر و تشکر داریم.

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: مردم دولت و مجلس برای توافق هسته‌ای منافع ملی کشور را حفظ خواهند کرد؛ بدون‌شک نفرت از آمریکا باقی است اگر چه توافقی هم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رجب رحمنی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: پدیده شوم تروریسم امروز محصول برنامه ریزی اقدامات و حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمایان منطقه‌ای این کشور است، سخنان بایدن معاون رئیس جمهور سند محکمی است که کشورهای عامل آن باید در برابر جامعه جهانی به ویژه امت اسلامی پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: مسئولیت خون ده‌ها هزار انسان بی‌گناهی که توسط جنایت‌کاران داعش در سوریه و عراق به زمین ریخته شد به عهده همین کشورها است؛ اعتلاف ضد داعش نیز نمایشی سیاسی و نظامی است اگر آمریکا در مبارزه با تروریست‌ها جدی و صادق است کمک‌های نظامی به دولت‌های عراق و سوریه ارایه کند و نتیجه ان را ظرف مدت ۶ ماه ببیند.

رحمنی با تاکید بر اینکه بی‌ادبی کامرون نخست وزیر انگلیس را به ملت ایران در سازمان ملل محکوم می‌کنیم، یادآور شد: انتظار است وزارت امور خارجه در این زمینه موضع قاطع و انقلابی خود را نشان دهد و در زمینه‌های مختلف نیز اقدام قاننی و اساسی انجام دهد.

وی افزود: قرار داد ۱۹۰۱،۱۹۱۹، ۱۹۷۰ و مسئله تجزیه ایران از جنگ جهانی دوم، قحطی‌هایی که برای کشور ایران ایجاد کرد و از کمک‌های به مردم جلوگیری کرد تا جایی که بیش از ۱۰ میلیون نفر از مردم ایران در قحطی جان خود را از دست دادند نمونه‌هایی از اقدامات ظالمانه انگلیسی‌ها است.

رحمنی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا باید بدانند در موضوع هسته‌ای، عزمی جدی و راسخ در بین مردم ایران وجود دارد لذا از همین تریبون از مواضع هوشمندانه رئیس جمهور نیز تقدیر و تشکر داریم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه مجلس، دولت و آحاد ملت پشت سر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان در حفظ دفاع از دستاوردهای هسته‌ای هستند، افزود: در چنین چارچوبی برای توافق هسته‌ای منافع ملی کشور را حفظ خواهند کرد؛ بدون‌شک نفرت از آمریکا باقی است اگر چه توافقی هم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز