خبرگزاری کار ایران

قادرمرزی در گفت‌وگو با ایلنا:

تخلفات مرتضوی در تامین اجتماعی به اثبات رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۷۹

برای تنویر افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، حتما قوه‌قضاییه و مجلس در این مورد کوتاهی نمی‌کنند و به صورت شفاف به این پرونده رسیدگی کرده و نتایج آن را به اطلاع افکار عمومی می رساند.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است که هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مورد سرنوشت تخلفات به وقوع پیوسته در این سازمان کوتاه نخواهد آمد و بیشتر موارد تخلف آقای مرتضوی به اثبات رسیده و در آن شکی وجود ندارد.

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین بررسی‌ها در مورد تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی گفت: رسیدگی به تخلفات آقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد و هیات تحقیق و تفحص نیز پیگیری‌های لازم در مورد به سرانجام رسیدن این تخلفات را در دستور کار خود دارد. از آنجایی که قوه قضاییه با پرونده‌های دیگری از آقای مرتضوی هم مواجه بوده است شاید آن پرونده‌ها را کمی مهم‌تر دانسته و آنها را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده مردم قروه در مجلس ادامه داد: به زودی تکلیف تخلفات آقای مرتضوی در پرونده تحقیق و تفحص روشن می شود چراکه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی قصد کوتاه آمدن در این مورد ندارد. اکثر موارد اتهامی آقای مرتضوی در این پرونده به اثبات رسیده است.

این نماینده مجلس در همین مورد یادآور شد: هیات تحقیق و تفحص مجلس به موارد مستند و محکمی در مورد تخلفات آقای مرتضوی رسیده است و مواردی نیست که گفته شود در مورد آنها شک وجود داشته و تنها در حد اتهام بوده است بلکه برای آنکه تبدیل به حکم شود و قطعیت پیدا کند باید از سوی قوه قضاییه در مورد آن اقدام شود.

قادرمرزی ادامه داد: هیات تحقیق و تفحص به موارد عدیده‌ای در پرونده سازمان تامین اجتماعی رسیده است و زمان رسیدگی به این تخلفات به دستور کار قوه قضاییه بستگی دارد اما آنچه که برای ما محرز است این است که هم مجلس و هم قوه‌قضاییه به پرونده تخلفات قوه قضاییه اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و برای تنویر افکار عمومی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه، حتما قوه‌قضاییه و مجلس در این مورد کوتاهی نمی‌کنند و به صورت شفاف به این پرونده رسیدگی کرده و نتایج آن را به اطلاع افکار عمومی می رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز