خبرگزاری کار ایران

گزارش بانک توسعه صادرات روز میز کمیسیون اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۶۷

بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی» و بررسی مشکلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد داشت.

اعضای کمیسیون اقتصادی هفته آینده مشکلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را مورد بررسی قرار می‌دهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور از اعضای خود افرادی را انتخاب خواهد کرد.
همچنین انتخاب اعضای کمیسیون انتخاب عضو کمیسیون در شورای مرکزی زکات جهت نظارت درشورای مذکور طبق بند(۱) ماده(۲۱۸) آیین‌نامه داخلی و انتخابات جهت تعیین هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور از دیگر اقدامات این کمیسیون در هفته آینده خواهد بود.
اعضای کمیسیون اقتصادی در ادامه هفته اینده مشکلات کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.
هفته اینده همچنین بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی» و بررسی مشکلات انجمن‌های صنفی طلا در ارتباط با نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد داشت.
اعضای کمیسیون اقتصادی هفته اینده علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات انجمن صنفی کشتارگاههای دام و طیور درخصوص نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، نشست با مسؤولین بانک توسعه صادرات نشست مشترکی برگزار کرده و گزارش آنان را در محل بانک مورد استماع قرار می‌دهند.
کارگروه بورس و اوراق بهادار این کمیسیون هم روز یکشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات موجود در سازمان مذکور تشکیل جلسه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز