خبرگزاری کار ایران

جعفر زاده ایمن آبادی در تذکری شفاهی:

برخی نمایندگان به جای محکوم کردن اسرائیل مسئولان دولتی را محکوم می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۶۹

بر اساس گزارش جانشین سرپرست معاونت منابع انسانی رئیس جمهور، در دولت گذشته ۲۰۰ موسسه و سازمان برخلاف قانون تشکیل شده‌اند و از مجموع ۶۵۰ هزار نفر پرسنلی که در دولت گذشته جذب دستگاه‌های دولتی شده‌اند، ۴۰۰ هزار نفر بدون ضابطه و بدون آزمون استخدام شده‌اند.

نماینده مردم رشت از اینکه برخی از نمایندگان مجلس به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، مسئولان دولتی را محکوم می‌کنند انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: من تعجب می‌کنم از برخی از همکاران که اسرائیل را به خاطر غزه محکوم می‌کنند اما الان به جای رژیم صهیونیستی، مسئولان دولت جمهوری اسلامی را که مقام معظم رهبری چند روز پیش از آنها تشکر کرد، محکوم کردند. این در حالی است که همین دوستان در دوره دولت گذشته نیز بودند و تخلفات را دیدند و ساکت شدند.

نماینده مردم رشت با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی و گزارش محمود عسگری آزاد جانشین سرپرست معاونت منابع انسانی رئیس جمهور گفت: بر اساس این گزارش در دولت گذشته ۲۰۰ موسسه و سازمان برخلاف قانون تشکیل شده‌اند و از مجموع ۶۵۰ هزار نفر پرسنلی که در دولت گذشته جذب دستگاه‌های دولتی شده‌اند، ۴۰۰ هزار نفر بدون ضابطه و بدون آزمون استخدام شده‌اند.

وی در ادامه خطاب به هیات رئیسه تصریح کرد: اگر این اخطار را وارد می‌دانید این گزارش را به کمیسیون اصل ۹۰ بدهید تا ببینیم آیا این موارد نباید مورد رسیدگی قرار گیرد و آیا هر کسی هر کاری که خواست می‌تواند انجام دهد؟

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: به کمیسیون اصل ۹۰ می‌گوییم این گزارش را رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز