خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مطرح کرد:

انتقاد سالک به اظهار اخیر رئیس جمهور درباره فیلترینگ

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۲۴

رییس سازمان حج و زیارت با حضور خود در جلسه عصر امروز کمیسیون از عملکرد چند ماهه این سازمان گزارشی را به کمیسیون ارائه کردند و نشان دادند مدیریت جهادی را به خوبی در سازمان حج و زیارت اجرایی کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی از انتقاد رئیس این کمیسیون به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره فیلترینگ خبر داد.

سیدعلی طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی گفت: در این جلسه نسبت به همزمانی پروازها با اذان در برخی شهرهای کشور به مسئولان ذی‌ربط تذکراتی داده شد.

وی با تاکید بر اینکه قبلا هم این کمیسیون در این باره به مسئولان تذکر داده بود، اظهار داشت: در دولت قبلی این موضوع رعایت می‌شد که پروازها در زمان اذان انجام نشود تا اگر کسی می‌خواهد نماز اول وقت بخواند، در مضیقه قرار نگیرد اما متاسفانه این موضوع چند وقتی است به فراموشی سپرده شده و کمیسیون در همین زمینه به وزارت راه تذکر داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به حضور دبیر کارگروه ساماندهی مطالبات از وزارت ارشاد در کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: آقای قبادی در ادامه جلسه امروز با بیان اینکه متاسفانه سایر دستگاه‌های عضو کارگروه ساماندهی مطالبات حضور قابل قبولی در این کارگروه ندارند.

طاهری افزود: ما انتظار داریم این کارگروه جدی گرفته شود چراکه موضوع عفاف و حجاب از مهم‌ترین دغدغه‌هاست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی از حضور رییس سازمان حج و زیارت در کمیسیون فرهنگی خبر داد و ابراز داشت: رییس سازمان حج و زیارت با حضور خود در جلسه عصر امروز کمیسیون از عملکرد چند ماهه این سازمان گزارشی را به کمیسیون ارائه کردند و نشان دادند مدیریت جهادی را به خوبی در سازمان حج و زیارت اجرایی کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به اظهارات رییس کمیسیون فرهنگی در جلسه عصر امروز یادآور شد: آقای سالک در آغاز جلسه عصر امروز با انتقادات از اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد موضوع فیلترینگ تاکید داشتند که در بحثفیلترینگ باید مصوبه‌های شورای عالی فضای مجازی و نه اظهارات هر فردی رسانه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز