خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور به ایلنا خبر داد‎؛

بررسی قطعنامه پارلمان اروپا در فراکسیون رهروان ولایت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۰۱

در همین راستا امروز آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد، سه‌شنبه آقای نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و چهارشنبه آقای حجتی وزیر جهاد و کشاورزی در جلسات علنی مجلس حاضر خواهند شد.

دبیر فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز خود به بحثو بررسی پیرامون قطعنامه پارلمان اروپا در مورد ایران پرداختند و در این جلسه مباحثی نیز در ارتباط با شعار سال مطرح شد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار کرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه امروز خود که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد‏، به بحثو بررسی پیرامون شعار سال(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) پرداختند و اعضا نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز مورد بحثو بررسی قرار گرفت قطعنامه پارلمان اروپا در ارتباط با ایران بود که اعضا مباحثو موارد خود را در این ارتباط مطرح کردند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: موضوع اقتصاد مقاومتی نیز در جلسه فراکسیون رهروان ولایت به بحثگذاشته و مقرر شد از وزرای اقتصادی برای حضور در مجلس و ارائه گزارش در این رابطه دعوت شود. در همین راستا امروز آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد، سه‌شنبه آقای نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و چهارشنبه آقای حجتی وزیر جهاد و کشاورزی در جلسات علنی مجلس حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به دیگر مباحثمطرح شده در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: همچنین برخی نمایندگان در این جلسه نسبت به میزان تعطیلات نوروزی منتقد بودند و خواستار این شدند که برای کاهش میزان این تعطیلات تمهیدی اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز