خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لاهیجان:

در قانون مالیات‌ها فقط به این فکر کرده‌ایم که از مردم پول بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۲۱

ما همواره اعلام می‌کنیم که در مدیریت نقدینگی موفق نیستیم و انشاءالله موفق می‌شویم و اگر قرار باشد این پول را به شیوه سرگردان وارد بازار کنیم این مساله بر چالش نقدینگی می‌افزاید.

نماینده لاهیجان تاکید کرد: استراتژی صنعت ساختمانی در لایحه مالیاتی وجود ندارد. در قانون مالیات‌ها فقط به این فکر کرده‌ایم که از مردم پول بگیریم

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در موافقت با پیشنهاد حذف بند ۱۴ از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم اظهار کرد: ما باید تکلیفمان را با مسکن و ساخت و‌ ساز مشخص کنیم ما مالیات می‌گیریم که اشتغال ایجاد کنیم و کشور را درست کنیم و هدفمان نیز این است که نگاه به واردات کم شود، اما با این کار به مردم فشار می‌آوریم و موجب رشد دلالی می شویم.

وی افزود: ما همواره اعلام می‌کنیم که در مدیریت نقدینگی موفق نیستیم و انشاءالله موفق می‌شویم و اگر قرار باشد این پول را به شیوه سرگردان وارد بازار کنیم این مساله بر چالش نقدینگی می‌افزاید.

ندیمی با بیان اینکه در قانون مالیات‌ها فقط به این فکر کرده‌ایم که از مردم پول بگیریم، اظهار کرد: استراتژی صنعت ساختمانی در لایحه مالیاتی وجود ندارد.

پورابراهیمی نماینده کرمان در مخالفت با پیشنهاد حذف بند ۱۴ اظهار کرد: با توجه به تفاوت قیمت کارشناسی و میزان واقعی املاک، حذف این بند بازگشت به روال گذشته است.

پس از بحثو بررسی نمایندگان، نماینده دولت و نماینده کمیسیون اقتصادی با حذف بند ۱۴ از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مخالفت کردند.

در رای گیری به عمل آمده از این پیشنهاد نمایندگان با ۶۲ رای موافق، ۱۰۱ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع با حذف این ماده مخالفت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز