خبرگزاری کار ایران

قاضی زاده هاشمی:

شاهد بروز ناهنجاری‌ها در مطبوعات و سینمای کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۲۸

در حالیکه تمامی صاحبان اندیشه و خرد و فرزانگان انقلاب دغدغه امام جامعه در تبیین و ترویج الگوی اسلامی ایرانی در راس برنامه ها قرار داده‌اند مدیریت فرهنگ عمومی حامی مهندسی اجرای برخی برنامه‌های مستهجن فرهنگی همچون جشنواره و همایش است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فلسفه رزمایش انسانی ۲۲ بهمن برگرفته از تعالیم قرآنی است که به شخصه مراتب سپاس خود را از حماسه مردمی ۲۲ بهمن به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: پیشاپیش سال نو را به تمامی ملت ایران تبریک می‌گویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان نسخه تکامل یافته تمامی ادیان الهی شکل گرفت و از همان ابتدا پارادیم های آن چون اصالت، عبودیت خدای قادر متعال، زندگی مبتنی بر توحید، اجرای عدالت مبتنی بر وحی، حراست از کرامت انسانها و عزت مسلمین و همچنین زمینه سازی نهضت جهانی انتظار از سوی امام راحل و ادامه آن به وسیله مقام معظم رهبری تبیین شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: نظریه ولایت فقیه، مبنای الگوسازی مدل نوین جمهوری اسلامی شد و با هوشمندی بنیانگذار انقلاب اسلامی تمامی چهار سطح تشکیل حکومت که شامل فلسفه، پارادایم، نظریه و مدل است به تائید ملت ایران رسید.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن به عنوان روش منحصر به فرد رفراندم باعثشد که نظام اسلامی تثبیت شود و از نظام انقلاب اسلامی ایران به عنوان امید آزادگان جهان و محور مقاومت در برابر نظام سلطه یاد شود.

وی افزود: فلسفه رزمایش انسانی ۲۲ بهمن برگرفته از تعالیم قرآنی است که به شخصه مراتب سپاس خود را از حماسه مردمی ۲۲ بهمن به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: براساس منطق جامعه پذیری انتظار این است که ابرراهبرد قرآنی مبنای رفتار تمامی طبقات اجتماعی قرار گرفته و پیروی از ولایت فقیه و اجرای دستورات ایشان سرلوحه کار تمامی مسئولان باشد.

وی ادامه داد: روش تسط فرعونی در دستور کار رهبران شرور غربی است و این موضوع در تحریم مردم ایران پیگیری شد و در جریان بسترسازی نفوذ فرهنگی و اجتماعی دنباله های داخلی فتنه گر و معاند استعمار به وضوح دیده می شود بنابراین هشدار و بیدارباش داده می‌شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: روند رفت و آمد مذاکرات مذاکره کنندگان غربی و افزودن روزانه دغدغه های رژیم اشغالگر قدس در فهرست موضوعی مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که جبهه استکبار به دنبال معاهده کمپ دیوید دیگری است و این کار را از طریق مذاکرات زیگزال دنبال می‌کند که البته به یاری خداوند متعال و هشیاری رهبر معظم انقلاب و بیداری مردم موفق به آن نخواهد شد.

وی ادامه داد: فرزندان ملت در گروه مذاکره کننده هسته ای هشیار باشند واسطه تحمیل هزینه های بیهوده به مردم نشوند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کارکرد مذاکره بر سر توانمندی‌های هسته ای را هوشمندانه تبیین کردند وانتظار است از هرگونه گفتار و رفتار مغایر با سیاست های امام جامعه در این موضوع پرهیز شود و تجربه تلخ اعتماد پیشین به مذاکره کنندگان که مخالف با هسته ای شدن ایران هستند، تکرار نشود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: ملت ما هیچکدام از مسئولان سه قوه را که در دفاع از حقوق مردم کوتاهی کنند نخواهد بخشید.

وی گفت: گسترش هنجارشکنی یکی از نگرانی‌های مردم است، در نظام اسلامی ادبیات هرزه‌گی با ادبیات انسان ساز قابل مقایسه نیست و این ایدئولوژی هیچ تناسبی با جهان بینی توحیدی ندارد اما آنچه مهم است در فضای ابهام آلود مدیریتی بار دیگر شاهد بروز ناهنجاری‌ها در مطبوعات و سینمای کشور هستیم که متاسفانه مسئولان فرهنگی سکوت کرده‌اند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: چرا زبان‌هایی که باید در صف اول امر به معروف و نهی از منکر باشند خاموش شده‌اند؟ مسئولیت آسیب شناسی و علنی شدن دین ستیزی افراط گرایانه و نوین با چه کسی است؟

وی افزود: در حالیکه تمامی صاحبان اندیشه و خرد و فرزانگان انقلاب دغدغه امام جامعه در تبیین و ترویج الگوی اسلامی ایرانی در راس برنامه ها قرار داده‌اند مدیریت فرهنگ عمومی حامی مهندسی اجرای برخی برنامه‌های مستهجن فرهنگی همچون جشنواره و همایش است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: به مسئولان ذیربط هشدار می دهم که از عذاب الهی پروا داشته باشند و از گذشته عبرت بگیرند البته مردم اسلامی و انقلابی مانع از تحقق آرزوهای عوام فریبانه خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: به مسئولان در خصوص تعیین استاندار استان خراسان رضوی تذکر می‌دهم و از آنها می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز