خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به تذکر فاطمه رهبر؛

زنانی که سرپرست خانوار هستند؛ بیمه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۱۷

شورای نگهبان با مواردی‌که جنبه سالانه دارد موافقت نمی‌کند؛ چرا که این‌ها قوانین مادر را تغییر می‌دهند و باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر فاطمه رهبر اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار هستند بیمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه رهبر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری در رابطه با بحثبودجه، اظهار داشت: یکی از ایراداتی که شورای نگهبان از لایحه بودجه سال۹۳ گرفته بود؛ مربوط به تبصره ۱۱ لایحه بودجه در خصوص بیمه زنان خانه دار متاهل بود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه گله‌مندی ما از ایراد شورای نگهبان نیست، گفت: این شیوه درستی نبودکه کمیسیون تلفیق برای برطرف کردن این ایراد راحت‌ترین راه را که‌‌ همان حذف تبصره ۱۱ بود را انتخاب کند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سومین نشست اندیشه‌های راهبردی در سال ۹۱ در خصوص بیمه زنان خانه‌دار، خاطر‌نشان کرد: علاوه براین در بودجه سال ۹۲ نیز این تبصره دارای ردیف و مبلغ بوده ضمن اینکه گرفتن ایراد در این تبصره را حق شورای محترم نگهبان می‌دانیم؛ اما کمیسیون تلفیق نباید راحت‌ترین شیوه رابرای رفع این ایراد که‌‌ همان حذف آن بود انتخاب می‌کرد.

رهبر همچنین بار دیگر تاکید کرد: آنچه که در تبصره ۱۱ مصوبه خودمان است و قانون اساسی آن را عنوان کرده و تاکید مقام معظم رهبری هم برهمین بوده است اما متاسفانه تمام رسانه‌ها کم‌کاری فراکسیون زنان را بازتاب دادند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رهبر اظهار داشت آنهایی که زنان سرپرست خانوار هستند، بیمه می‌شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر‌نشان کرد: شورای نگهبان با مواردی‌که جنبه سالانه دارد موافقت نمی‌کند؛ چرا که این‌ها قوانین مادر را تغییر می‌دهند و باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز