خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

نباید به رژیم صهیونیستی فرصت تنفس داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۶

انقلاب اسلامی به رهبری امام معادله تغییر کرد، ارتباط ایران باکشورهای عربی و اسلامی مستحکم شد و از چنین روزی در سال ۱۹۷۹ سفارت رژیم صهیونیستی از آن‌ها گرفته شد و با حضور مرحوم عرفات به سفارت مردم مظلوم فلسطین تبدیل شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اسرائیل شکست خورده است و نباید به این رژیم ستمکار زمان تنفس داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست سوم کمیته دائمی امور فلسطین ضمن خیر مقدم به اعضای این کمیته اظهارداشت: به یاد بیاوریم گذشته ایران را که باحضور رژیم دیکتاتوری شاه ارتباطی نزدیک با رژیم صهیونیستی برقرار بود و سفارت این رژیم در ایران فعال بود و ایران روابط اندکی با کشورهای عربی واسلامی داشت.

وی ادامه داد: با انقلاب اسلامی به رهبری امام معادله تغییر کرد، ارتباط ایران باکشورهای عربی و اسلامی مستحکم شد و از چنین روزی در سال ۱۹۷۹ سفارت رژیم صهیونیستی از آن‌ها گرفته شد و با حضور مرحوم عرفات به سفارت مردم مظلوم فلسطین تبدیل شد.

وی افزود: ایران از آن تاریخ همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده است. امروز صحنه حوادثجهان نشان می‌دهد که دشمنان بر دو نکته تمرکز کرده‌اند، نخست اینکه با حوادثمختلف دنیای اسلام و مشکلاتی که برای ملتهای مسلمان ایجاد می‌کنند موضوع فلسطین فراموش شود، البته چنین نخواهد شد امروز بیدار ی ملتهای مسلمان حول حمایت از فلسطین جدی است گرچه نیازهای مردم فلسطین بیش از این کمک‌ها است.

لاریجانی ادامه داد: دومین اینکه تلاش می‌کنند در شرایطی که اسرائیل دچار ضعف شده آنرا تقویت کنند. در حوادثده سال گذشته رژیم صهیونیستی دچار ضربه‌های شدیدی شد، درچند جنگ شکست خورد الان نباید به او فرصت داد، نباید زمان تنفسی به این رژیم ستمکاردر منطقه داده شود

رئیس کمیته دائمی امور فلسطین این کمیته را از کمیته‌های مهم اتحادیه مجالس کشورهای عضوسازمان همکاری‌های اسلامی دانست و گفت: کمیته مستقلی برای فلسطین گرفته شده و امروز در راستای ضرورت حمایت از مردم درسطح روسای پارلمان‌ها تشکیل جلسه داده وامیدواریم نتایجی خیر برای مردم فلسطین داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز