خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان؛

سریال سرزمین کهن از مجلس تذکر گرفت

کد خبر : ۱۴۴۱۹۴

سبحانی نیا نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر راه و شهر سازی در جهت تسریع در پروژه راه های دهستان ها و بخش های نیشابور تذکر داد

عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی نوبت شب - شنبه - تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به این شرح است:

تذکر منصوری بیدکانی نماینده لنجان به هیات نظارت بر صدا وسیما به علت توهین و افترا در سریال سرزمین کهن به قوم بختیاری که در انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش مهمی داشتند.

تذکر سوری نماینده سلسله و دلفان به وزیر ورزش و جوانان در جهت احداثو تکمیل سالن های ورزشی سرپوشیده در حوزه انتخابیه.

اصلاح تذکر صالحی نماینده تفرش و آشتیان به وزیر ورزش و جوانان در جهت احداثسالن ورزشی در روستای فشنگ خرامان وفرک شهرستان تفرش و تکمیل سالن ورزشی کردی جان وزمین فوتبال فرامان و همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در جهت اختصاص اعتبار در احداثکانال های آب های کشاورزی در تفرش وآشتیان.

تذکر سوری نماینده سلسله و دلفان به وزیر ورزش و جوانان در جهت احداثسالن ورزشی مناطق محروم حوزه انتخابیه

تذکر طیب زاده نوری نماینده تهران به رئیس جمهور در رابطه با اینکه آیا افراد مصاحبه کننده در برنامه تلویزیونی شما آنقدر حائز اهمیت هستند که مصاحبه به تاخیر بیافتد.

تذکر حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر به وزیر صنعت در جهت اعزام هیاتی در راستای رسیدگی به مشکلات اداره غله استان کرمان به خصوص شهرستان سیرجان و همچنین تذکر به وزیر نیرو در جهت تعیین تکلیف فاضلاب شهرستان سیرجان.

تذکر جوکار نماینده یزد به وزیر ورزش و جوانانت در جهت اختصاص بودجه لازم برای تکمیل ورزشگاه یزد.

تذکر احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت در جهت رسیدگی به امور صادرات و تجارت بخش ها و شهرهای منطقه و همچنین تذکر به وزیر کشور در جهت جبران خسارت وارده به گوجه کاران شهرسان دیر وجم که از بارش تگرگ متضرر شده اند البته بر اساس گزارش روسای ادرات جهاد کشاورزی شهرستان های مذکور.

تذکر نماینده بجنورد به وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی در خصوص اختصاص سبد کالا به نیازمندان، روستائیان، کارگران، زنان سرپرست خانوار و بیکاران و همچنین تذکر به وزیر راه و شهر سازی در خصوص تسریع در عملیات راه آ‌هن مشهد، بجنورد گرگان با استفاده از فاینانس و پرداخت سهم دولت به بانک مرکزی در این زمینه.

تذکر سبحانی نیا نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر راه و شهر سازی در جهت تسریع در پروژه راه های دهستان ها و بخش های نیشابور.

تذکر محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش در جهت احتساب سوابق معلمان حق التدریسی به عنوان سوابق و سنوات خدمتی.

تذکر منوچهری نماینده پاوه و روانسر به وزیر نیرو در جهت خشک شدن چشمه ها، آب جاری و منابع زیر زمینی بیش از ۲۵ روستا در اثر انتقال آب.

تذکر حسن پور نماینده سیرجان و برد سیر به وزیر نفت در جهت رسیدگی به مناطق محروم و گاز رسانی به مناطق سردسیر.

تذکر اسفنانی نماینده فریدن، فریدون شهر، چادگان و بوئین زهراء به وزیر راه و شهرسازی در جهت رسیدگی به تاخیر در پرواز های داخلی به خصوص پرواز تهران اصفهان و بلعکس.

تذکر درویش پور نماینده ایذه و باغ ملک به رئیس و هیات نظارت صدا وسیما در خصو توهین به قوم بختیاری در سریال سر زمین کهن.

تذکر احمدی، حیدری‌طیب، مصری و حسینی نمایندگان کنگاور، کرمانشاه و قصرشیرین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص قصور در تکمیل جاده کرمانشاه به کامیاران.

تذکر فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر جهاد کشاورزی در لزوم تسریع در رسیدگی به استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی که شامل مهندسان ناظر کشاورزی است با و جود گذشت دو سال از قانون آن.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز