خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اردبیل خطاب به نمایندگان مجلس:

چرا با پیشنهادهایتان روز و شب ما را می‌گیرید

کد خبر : ۱۴۲۳۵۳

دیروز شاهد بودیم که کارگران ناراحت شدند و امروز هم با مصوبه ها کارمندان ناراحت می‌شوند از نمایندگان می‌خواهم وقت مجلس را با ارائه پیشنهادات نگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نمایندگان از ارائه پیشنهادات در بودجه پرهیزکنند، ‌گفت: در سال گذشته تمام الحاقیات با استناد به اختیارات شورای نگهبان بار دیگر به مجلس اعاده شد و چرا نمایندگان شب و روز ما را برای بررسی پیشنهادات صرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال پیر موذن در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در اخطاری با استناد اصل ۵۲ قانون اساسی گفت: براساس این اصل دولت اختیار ارائه بودجه به مجلس را دارد. از طرفی دیگر شاهد بودیم که در سال گذشته تمام الحاقیات و وقت‌گیری‌هایی که نمایندگان انجام دادند با استناد به اختیارات شورای نگهبان بار دیگر به مجلس اعاده شد، حال این سوال پیش می‌آید که چرا شب و روز نمایندگان باید برای بررسی پیشنهادات صرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل با دولت پیش نیاز جهاد و تحول اقتصادی است، افزود: امیدوارم هیات رئیسه و نمایندگان وقت مجلس را با ارائه پیشنهادات نگیرند، زیرا در نشست دیروز شاهد بودیم که کارگران ناراحت شدند و امروز هم با مصوبه‌ها کارمندان ناراحت شدند، بنابراین براساس اصل ۵۵ قانون اساسی حقوق کارمندان باید به میزان تورم افزایش پیدا کند که متاسفانه به علت محقق نشدن آن این قشر از جامعه مایوس شدند.

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: مجلس به فکر کارمندان هم هست از این رو در نشست امروز تا یک میلیون ودویست هزار حقوق را از مالیات معاف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز