خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

بودجه ابهامات زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۳

یکی از ابهامات افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که دولت درخواست میانگین ۸۰ درصد این افزایش را داده بود که کمیسیون آن رابه میانگین ۳۰درصد کاهش داد و باید این ابهام بررسی شود.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی معتقد است: بودجه ابهامات زیادی دارد و باید کمیسیون تلفیق زمان بیشتری برای بررسی آن در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین‌پور ابراهیمی در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه ابهامات زیادی در بودجه سال ۹۳ کل کشور وجود دارد، ابراز کرد: همانطور که در آیین نامه آمده است کمیسیون تلفیق ۱۵ روز برای بررسی بودجه زمان نیاز داردو در صورت درخواست می‌تواند ۱۵ روز دیگر تمدید شود با توجه به وجود ابهامات و اشکلات زیاد در بودجه به صرف کامل این سی روز نیاز دارد.

وی افزود: برای ما که عضو کمیسیون تلفیق هستیم هنوز این ابهام وجوددارد و از هیئت رئیسه می‌خواهم که اجازه دهد کمیسیون تلفیق مواد آن را بیشتر بررسی کند.

نماینده مردم کرمان در ادامه تذکر خودعنوان کرد: برای مثال یکی از ابهامات افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که دولت درخواست میانگین ۸۰ درصد این افزایش را داده بود که کمیسیون آن رابه میانگین ۳۰درصد کاهش داد و باید این ابهام بررسی شود.

محمدرضا باهنر در پاسخ به تذکر‌پور ابراهیمی اذعان داشت: اگر قرار باشد همه زوایای بودجه برای همه نمایندگان رفع ابهام شود مدت‌ها زمان می‌برد.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق چاپ شده است و فردا در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد هر چند ممکن است بسیاری از مصوبات کمیسیون در صحن علنی کم، زیاد و یا حذف شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز