خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سیرجان در گفت وگو با ایلنا:

جو مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مساعد است

کد خبر : ۱۱۹۵۵۵

رای دادن به وزیر به تنهایی کفایت نمی کند و مجلس باید در ادامه راه، همکاری لازم را در جهت حل وفصل نواقص موجود در زمینه ورزش و جوانان با وزیر برقرار کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: با توجه به کارنامه بسیار درخشان نصرالله سجادی در زمینه ورزش و جوانان جو مجلس برای دادن رای اعتماد به ایشان مساعد است.

شهباز حسن پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: باعنایت به کارنامه درخشان آقای نصرالله سجادی در زمینه ورزش و جوانان و همچنین با توجه به اینکه ایشان پیشتر سابقه معاونت وزیر آموزش وپرورش را نیز در کارنامه خود دارا هستند جو مجلس را برای دادن رای اعتماد به ایشان مساعد ارزیابی میکنم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در توضیح این مطلب افزود: با حمایت خیلی خوبی که پیشکسوتان و ورزشکاران صاحب نام از ایشان داشتند پیش بینی می شود که ایشان به عنوان فردی صاحب نظر در این حوزه از مجلس رای اعتماد بگیرد.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوتی که در مورد آقای سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مشهود است توانمندی بالای ایشان در بهره گیری از مشارکت مردمی و پتانسیل های شرکت ها و موسسات و نهادهای بخش خصوصی است.

وی ضمن ابراز امیدواری در دادن رای اعتماد مجلس به این وزیر پیشنهادی تاکید کرد: رای دادن به وزیر به تنهایی کفایت نمی کند و مجلس باید در ادامه راه، همکاری لازم را در جهت حل وفصل نواقص موجود در زمینه ورزش و جوانان با وزیر برقرار کند.

وی تعداد موافقین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را نسبتا بالا ارزیابی کرد و گفت: امیدوار هستیم که ما هم توفیقی داشته باشیم که در جلسه فردا به عنوان موافقین از عملکرد ایشان دفاع کنیم.

وی در ادامه از برگزاری یک نشست و هم اندیشی با محوریت این موضوع وبا حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی تهران در ساعت ۸ امشب خبر داد و از حضور نمایندگانی که امکان حضور در این نشست را دارند استقبال کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز