خبرگزاری کار ایران

نائب رییس‌ فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با ایلنا:

منتظر نتایج برخورد قاطع با هتاکی برخی مداحان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۹۵

نایب رئیس فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت، پرداختن به مسائل حاشیه ای از طرف مداحان را نوعی تخطی از وظایف آنها یاد کرد و گفت: برخوردهایی در این زمینه انجام گرفته است و منتظر نتایج آن هستیم.

نایب رئیس فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای از طرف مداحان را نوعی تخطی از وظایف آن‌ها یاد کرد و گفت: برخوردهایی در این زمینه انجام گرفته است و منتظر نتایج آن هستیم.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه مداحان باید نسبت به اظهارات خود مسئول باشند و حرمت جایگاه خود را حفظ کنند، افزود: هرگونه اظهارنظر غیر از کار مداحی از طرف مداحان غیرمسئولانه و نوعی تخلف محسوب می‌شود و برخورد با آن الزامی است.

نماینده مرذم اسد آباد، اظهارداشت: در حال حاضر پرداختن به مسائل حاشیه‌ای از طرف مداحان موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و خوشبختانه در این زمینه برخوردهایی صورت گرفته است که باید منتظر نتایج آن باشیم.

نایب رئیس فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت، ایجاد توقع در بین صنوف سیاسی کشور از سوی وزیر کشور برای انتخاب استانداران را نادرست دانست و گفت: دولت باید با تفکرات خود استانداران خود را انتخاب کند.

نعمتی، تحمل فشارها از سوی برخی گروه‌ها بر علیه تیم مذاکره‌کننده را نوعی دموکراسی در دولت روحانی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز