خبرگزاری کار ایران

پیر موذن در نطق میان دستور:

توهین به رییس‌جمهور توهین به مردم است

کد خبر : ۱۱۵۱۲۴

عده‌ای قلیل با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت بزرگ ایران را دارند / نمایندگان ولایی و مردمی و آزاداندیش مجلس می‌دانند بر صندلی‌هایی تکیه داده‌اند که روزگاری محل جلوس مدرس بود و خویشتن را بی‌نیاز از فتاوی و اولتیماتوم‌های قیم‌مابانه شما می‌داند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه رییس‌جمهور تبلور اراده ملت است و هر گونه توهین به رییس‌جمهور توهین به مردم ایران است.
به گزارش ایلنا‏، کمال‌الدین پیرموذن در نطق می‌ان‌دستور خود در صحن علنی امروز - چهارشنبه - مجلس با تبریک عید سعید غدیرخم گقت: امروز با درایت رهبری و کیاست رییس جمهور با تدبیر و حمایت ملت جهانیان از رهگذر گفتگو و تعامل سازنده با منش اعتدال، شاهد اعتلای ایران و ایرانی بوده و از رهگذر گفتگو و تعامل سازنده با منش اعتدال، احقاق حقوق ملت ایران را نظاره کردند.
وی با تاکید بر اینکه جامعه جهانی به توسعه قابل توجه‌ای رسیده و در تکنولوژی سخت به یکدیگر وابسته شده است و انزوا غیر ممکن شده است، تصریح کرد: امروز با نقش‌آفرینی غرورآفرین ایران روز به روز ابر سیاه جریان‌های تکفیری، القاعده و طالبان که منطقی جز سلاح ندارند و توسط بیگانه و وهابیون اداره می‌شوند و به نام اسلام چهره اسلام را خدشه‌دار می‌کنند افق‌های خود را در منطقه از دست می‌دهند.
نماینده مردم اردبیل ادامه داد: در این میان متاسفانه عده‌ای قلیل با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت بزرگ ایران را دارند. گفتگوی نتیجه‌بخش ملت با ملل دیگر نیاز به پشتیبانی و همکاری تنگاتنگ سه قوه و تحلیل واحد از موضوعات با بهره‌گیری از دیپلماسی نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری و بها دادن به انتظارات ایشان است.
پیرموذن با تاکید بر اینکه رییس‌جمهور تبلور اراده ملت است و هر گونه توهین به رییس‌جمهور از ناحیه افراد خودسر، مصداق بارز توهین به مردم ایران است اظهار داشت: با این اعتبار باید در چنین مواردی قوه قضاییه مجددانه وارد میدان شود.
وی در ادامه نطق خود با بیان اینکه در فرهنگ حسینی نه زیر با ظلم رفتن نه ظلم کردن به دیگران آمده است، اظهار داشت: دو مداح جوگیر مراسم‌ها که گا‌ها دین و اهل‌بیت دوستی شیعه را فدای دنیای دیگران می‌کنند و اخیرا یکی از آنان در خصوص نحوه عمل نمایندگان مجلس به وزیر احتمالی پیشنهادی علوم ظالمانه فتوا صادر کرده بداند که قاطبه نمایندگان ولایی و مردمی و آزاداندیش مجلس می‌دانند بر صندلی‌هایی تکیه داده‌اند که روزگاری محل جلوس مدرس بود و خویشتن را بی‌نیاز از فتاوی و اولتیماتوم‌های قیم‌مابانه شما می‌داند.
نماینده اردبیل افزود: جایگاه مقتدرانه مجلس را حفظ کنید و به منتخبین آگاه مردم و دلسوزان نظام بی‌مهری نکنید. نمایندگان به جغرافیای فردی و اجتماعی خود احاطه دارند. دوست داشتن اهل بیت بدون عمل به سیره آنان فایده‌ای ندارد. دنیا بداند مرام رهبری عزیز، به مانند اهل بیت محبت و گذشت است. با انتصاب برخی نظرات و اظهارات غیرموثق در تهران و مشهد به ایشان به‌شان رهبر معظم انقلاب جسارت ناآگاهانه وارد ندارند که اینجانب معظم‌له را اقیانوس محبت یافتم.
پیرموذن با تاکید بر اینکه سه وزیر جدید پیشنهادی رییس جمهور با‌شناختی که از شخصیت و مفیدش داریم با فداکاری و حسن نیت همکاری رییس‌جمهور را پذیرفتند، گفت: امیدوارم این چکیده‌های معتدل و اهل مشورت مورد حمایت کامل همکاران گرامی قرار گیرد. تحقق حماسه اقتصادی، حل مشکلات بودجه، معضلات حاد زیست‌محیطی و نارسایی‌های معیشتی مردم و احقاق حقوق مسلم هسته‌ای و غیرهسته‌ای کشور با حمایت از رییس‌جمهور و دولت ممکن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز