خبرگزاری کار ایران

درخواست موافقان کلیات لایحه اصلایحه بودجه ۹۲ ‏؛

دولت اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی را داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۶

متأسفانه دولت با کسری بودجه شدیدی مواجه هست؛ به طور حتم فلسفه وجودی صندوق ملی آن است که منابع مالی را به بدنه جامعه تزریق کند.

نمایندگان موافق کلیات اصلایحه بودجه ۹۲ خواستار اجازه مجلس به دولت برای برداشت از صندوق توسعه ملی شدند.
به گزارش ایلنا‏؛ علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه اصلاح بودجه سال ۹۲ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم در کلیات اصلاحیه لایحه بودجه ۹۲ نکات مثبتی وجود دارد لازم است با اهتمام نمایندگان به کلیات آن رأی مثبت داده شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر با کسری بودجه زیادی در بحثحمل و نقل روبرو هستیم که دراین لایحه راهکارهای رفع این مهم مشخص شده است.
وی به کمبود بودجه در پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به طور مستقیم با تصویب کلیات این لایحه این معضل نیز رفع خواهد شد.
در ادامه علی محمد احمدی در موافقت با کلیات لایحه اصلاح بودجه ۹۲، افزود: بدون شک انضباط مالی زمانی صورت می‌گیرد که دولت برای تأمین منابع مجبور به استفاده از راههایی که به اقتصاد ملی ضربه می‌زند، نباشد.
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در سال ۹۱ دولت مجبور شد با استفاده از امکاناتی همچون برداشت از بانک‌ها، منابع خود را تأمین کند.
وی یادآور شد: متأسفانه دولت با کسری بودجه شدیدی مواجه هست؛ به طور حتم فلسفه وجودی صندوق ملی آن است که منابع مالی را به بدنه جامعه تزریق کند.
احمدی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف کشور‌ها آن است که در مهم‌ترین مواقع از صندوق توسعه ملی استفاده کند.
براین اساس محمود نگهبان سلامی نیز با کلیات لایحه اصلاح بودجه سال ۹۲ موافقت کرد و افزود: این مهم امری ضروری است زیرا به بحثعدم درآمد‌ها در سال ۹۲ می‌پردازد.

نماینده مردم خواف و رشتخواردر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت برای آنکه با کسری بودجه روبرو نشود این لایحه را آورد ه‌است و بدون شک این لایحه به دولت اجازه می‌دهد تا طرح‌های نیمه تمام عمرانی را به پایان برساند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لایحه اصلاح بودجه ۹۲ نیز به حذف پردرآمد‌ها از طرح هدفمندی یارانه‌ها می‌پردازد که این نیز گام مثبتی در جبران کسری بودجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز