خبرگزاری کار ایران

با مخالفت نمایندگان با درخواست دو فوریت و یک فوریت صورت می‌گیرد؛

بررسی عادی لایحه تمدید مهلت قانون تأسیس مدارس غیر انتفاعی

کد خبر : ۱۱۴۷۷۱

نمایندگان مجلس با درخواست دو فوریت و یک فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر انتفاعی مخالفت کردند.

ضمن مخالفت نمایندگان مجلس با درخواست دو فوریت و یک فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر انتفاعی محمد رضا باهنر خطاب به دولت گفت: قوانین آزمایشی در راه است و دولت باید زودتر در فکر این قوانین باشد.

به گزارش ایلنا، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی درخوست دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی محمدرضا پورابراهیمی و قاسم جعفری به عنوان مخالف و ایرج ندیمی و حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان موافق دو فوریت آن صحبت کردند.

بر این اساس در پایان درخواست دوفوریت لایحه مذکور به رأی گذاشته شد که با ۷۹ رأی موافق، ۵۵ مخالف و ۹ ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر به تصویب نرسید.

همچنین درخواست یک فوریت نیز به رأی گذاشته شد که نمایندگان با ۸۷ رأی موافق، ۳۷ مخالف و ۹ ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن با درخواست یک فوریت نیز مخالفت کردند، براین اساس لایحه مذکور به صورت عادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می‌شود.

رئیس جلسه در پایان خطاب به دولت گفت: قوانین آزمایشی در راه است و دولت باید زودتر در فکر این قوانین باشد و این سومین بار است که این موضوع را مطرح می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز