خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

وزارت خارجه نمایندگان را در جریان مباحثمذاکرات هسته‌ای قرار دهد

کد خبر : ۱۱۴۱۶۵

از بیت حضرت امام(ره) نیز می‌خواهم که اگر از افرادی که منسوب به آن بیت هستند و این روز‌ها دل خانواده شهدا را رنجاندند برخورد نمی‌کنند بدون شک فرزندان معنوی حضرت امام(ره) با آن‌ها برخورد می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری خطاب به وزارت خارجه گفت: وزارت خارجه باید نمایندگان ملت را در جریان مباحثمذاکرات هسته‌ای قرار دهد.

به گزارش ایلنا، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به وزارت خارجه افزود: من از وزارت خارجه می‌خواهم مردم ایران را نامحرم نداند و حداقل نمایندگان این ملت را در جریان این نشست قرار دهند.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از بیت حضرت امام(ره) نیز می‌خواهم که اگر از افرادی که منسوب به آن بیت هستند و این روز‌ها دل خانواده شهدا را رنجاندند برخورد نمی‌کنند بدون شک فرزندان معنوی حضرت امام(ره) با آن‌ها برخورد می‌کنند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: ایشان در دیدار با نمایندگان گفتند در انتخاب استاندار نظر نمایندگان را لحاظ می‌کنند اماعملی نشده است.

حسینی به رئیس جمهور نیز تذکری داد و گفت: مردم طارم از طریق زیتون معاش خود را می‌گذرانند و امسال دچار آفت مگس شده‌اند و این مهم باعثاز بین بردن محصولات مردم این شهرستان شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: به وزیر نیرو نیز جهت آب کشاورزی و آب شرب تذکر می‌دهم و لازم است سد علم الرود و سد بورپانک را در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس در تذکری به وزیر راه، تصریح کرد: جاده قزوین المرود و تنکابن را جدی بگیرند و در اولویت کاری خود قرار دهند.

حسینی خطاب به وزیر صنایع به مشکل کارگرانی که چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت این افراد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: به وزارت کار نیز تذکر می‌دهم که توجه به این اصل داشته باشند برخی از کارگران شعل سخت و زیان آور دارند و باید با ۲۵ سال سابقه کار بازنشسته شوند اما مسئولان به این امر رسیدگی نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز