خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به ایلنا خبرداد:

برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، یکشنبه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۷۵

نگاهم به فرجی دانا و فانی مثبت است و به نظر می‌رسد مخالف جدی درمجلس نداشته باشند.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش، علوم، تحقیقات فن آوری و ورزش وجوانان یکشنبه آینده(۵ آبان) برگزار خواهد شد.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ بااشاره به معرفی فرجی دانا، فانی و صالحی امیری به مجلس گفت: طبق قانون یک هفته بعد از اعلام وصول نامه رئیس جمهور نسبت به معرفی وزرای پیشنهادی جلسه رای اعتماد به آنها برگزارمی شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که این نامه امروز وصول شده است یکشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد به فرجی دانا، فانی و صالحی امیری به عنوان وزیران پیشنهادی سه وزارت خانه علوم تحقیقات فن آوری آموزش و پرورش وورزش و جوانان برگزارمی شود.

جعفری در مورد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم نیز گفت: نگاهم به هر دو آن‌ها مثبت است اما باید بیایند صحبت کنند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی همچنین فضای مجلس را نسبت به فرجی دانا و فانی مطلوب ارزیابی کرد وافزود: ‌ فضای مجلس نسبت به رای اعتماد به آنها را بد نمی‌بینم و به نظر می‌رسد مخالف جدی نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز