خبرگزاری کار ایران

آصفری در تذکر شفاهی:

خانم ابتکار با سفر به اراک معضل آلودگی هوا را حل کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۴

هم اکنون افراد در بحثحقوق و اشتغال با مشکلات جدی روبرو هستند / دولت باید جلوی ریخت و پاش‌های سازمان سهام عدالت را بگیرد / وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی باید در جهت اجرای ماده ۱۰ قانون نوسازی صنایع برنامه ریزی کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه به طور حتم سهام عدالت متعلق به تمام مردم است، گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی باید جلوی ریخت و پاش های مشاوران سازمان سهام عدالت را بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز سه شنبه(۲ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر دفاع با بیان اینکه حل مشکلات کارخانه واگن سازی پارس باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: هم اکنون افراد در بحثحقوق و اشتغال با مشکلات جدی روبرو هستند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حل مشکل فیلتر نمودن نیروگاه شازند اراک افزود: این نیروگاه مشکلات و آلودگی های بسیاری را برای منطقه ایجاد کرده است. از طرفی دیگر وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی باید در جهت اجرای ماده ۱۰ قانون نوسازی صنایع برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان های حوزه انتخابیه به ویژه کمیجان و خنداب در حوزه راه سازی تصریح کرد: این مشکلات موجب بروز تصادفات منجر به فوت در منطقه شده است، از این رو وزارت راه و شهرسازی باید در جهت تحقق وعده های خود برنامه ریزی و تلاش کند.

آصفری با تاکید بر اینکه به طور حتم در سهام عدالت متعلق به تمام مردم است، یادآور شد: وزیر اقتصاد و امور دارایی باید جلوی ریخت و پاش های مشاوران سازمان سهام عدالت را بگیرند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه مردم اراک در چند هفته اخیر اعتراضاتی را نسبت به آب و هوای نامناسب اراک داشته اند، یادآور شد: همان طور که خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در چند وقت اخیر با سفر به ارومیه به دنبال حل مشکلات دریاچه ارومیه بوده اند، باید طی سفری به اراک در جهت حل آلودگی‌های این شهر گام بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز