خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع چوب لطیفی، تصریح کرد:

تولیدکنندگان صنعت مبلمان بدون امکانات رفاهی و بهداشتی در شهرک صنعتی خاوران + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۹۱

مدیر عامل صنایع چوب لطیفی، با اشاره به چالش های تولیدکنندگان صنعت مبلمان در فرایند تولید، گفت: یکی از مشکلات ما مربوط به شهرک صنعتی است که تولیدکنندگان در آن مستقر هستند. در شهرک صنعتی خاوران کوچکترین امکاناتی برای تولیدکنندگان مبل فراهم نیست. با این وجود متولیان امید می دهند کو تولیدکننده های این صنف هم به امید این وعده ها هنوز در حال ادامه تولید هستند.

غلام‌رضا لطیف زاده، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار  کرد: این در حالی است که تولیدکنندگان این صنف در میان انبوهی از مشکلات دست و پا می زنند و منتظرند تا سرانجام وعده های نمایندگان مجلس و دولتمردان عملی شود.

وی افزود: در این حوزه مسئولان باید مشکلات تولیدکنندگان را بشنوند، به ویژه نمایندگان مجلس باید تصمیمی جدی برای این صنعت بگیرند نه اینکه قانونی را تصویب و به حال خود رها کنند.

این تولیدکننده مبل افزود: مساله دیگر در مورد قیمت مواد اولیه است. در سال 96 من 50 متر چوب را 50 میلیون تومان خریداری می کردم  و الان برای تامین همان مقدار چوب باید 2 و نیم میلیارد تومان بپردازم. کدام مسئول پاسخگو است و کدام تولیدکننده توان تامین این مبالغ را دارد؟ در سال 96 با پرداخت 50 میلیون تومان برای یکسال چوب کارگاه را تامین می کردم اما امروز با دو و نیم میلیارد تومان هم نمی توانم چوب مورد نیاز را تامین کنم.

وی با اشاره به تعطیل برخی کارخانجات و پلمب تعدادی کارگاه های تولیدی، می گوید: در چنین شرایطی ما را به شهرک صنعتی فرستادند اما کسی تا به امروز پیگیر نشده که ما تولید ننده ها در چه شرایطی تولید می کنیم. متاسفانه هیچ امکاناتی برای تولید ندادند و به شعارهایی که داده شده عمل نشده است. از سوی دیگر تربیت کارگر در صنف ما حداقل 3سال زمان می برد اما به راحتی کارهای ما توسط برخی افراد کپی برداری و مونتاژ می شود و در مراجع قانونی هم قابل پیگیری نیست.

حجم ویدیو: ۵۴.۸۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز