خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

سرمایه گذاری بانک ملی، نساجی مازندران را با خاک یکسان کرد/ مخالفت شدید خانه کارگر با واگذاری چوب و کاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۲۲۹

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران مخالفت شدید این تشکیلات با واگذاری چوب و کاغذ مازندران به هر عنوانی را اعلام کرد.

به گزارش " ایلنا" از ساری، "نصرالله دریابیگی" گفت: این تشکیلات مخالف اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری کارخانه‌ها برای احیاء و شکوفایی مجدد آنها نیست؛ اما کارگران مازنی خاطرات تلخی از واگذاری کارخانه ها دارند و اکنون با شنیدن خبر واگذاری هر واحد صنعتی، نگران و دغدغه مند می شوند.

این فعال با سابقه کارگری از عملکرد شرکت سرمایه گذاری بانک ملی در واگذاری کارخانه نساجی مازندران به شدت انتقاد کرده و گفت: نساجی مازندران را با خاک یکسان کردند و سند نابودی این کارخانه را امضاء کردند و حالا می خواهند چوب و کاغذ مازندران را به آزمایشگاه سیاست های غلط خود تبدیل نمایند.

دریابیگی، دغدغه های مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص فروش کارخانه ها و برج سازی در آنها را یاد آور شد و گفت: خصوصی سازی در مازندران؛ سیاستی شکست خورده است و سکوت مسئولان به هر بهانه ای قابل قبول نیست!

وی افزود: نتیجه خصوصی‌سازی در مازندران تعطیلی تدریجی کارخانه ها و اخراج فوج فوج کارگران و نابودی تولید و اشتغال شده و جامعه کارگری و نهادهای کارگری مسئول در برابر این سیاست ها سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز