خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مسئولین باید پاسخگوی اهالی رسانه باشند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۸۶

مجید حسین زادگان گفت:مسئولین، باید پاسخگوی اهالی رسانه باشند. البته رسانه‌ها نیز موظف به رعایت چارچوب‌های حرفه‌ای و قانونی رسانه می‌باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مجید حسین‌زادگان،استاندار مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران غرب مازندران در نوشهر گفت:مسئولین، باید پاسخگوی اهالی رسانه باشند. البته رسانه‌ها نیز موظف به رعایت چارچوب‌های حرفه‌ای و قانونی رسانه می‌باشند.

وی ادامه داد:همانقدر که مسئولین باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، رسانه‌ها نیز نباید هرگز سلایق شخصی را به امور حرفه‌ای مرتبط سازند.

حسین زادگان در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص وجود تبعیض در تخصیص اعتبارات عمرانی غرب مازندران در مقایسه با شرق استان گفت: مقایسه سطح برنامه‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر معیار درستی برای میزان تخصیص اعتبارات مناطق مختلف نیست! باید میزان اعتبارات کل سال را در نظر گرفت.

وی ادامه داد:گاه برنامه‌ای امروز کلید می‌خورد و سال‌ها بعد نتیجه‌اش را می‌بینیم و طی مراحل مختلف اعتبار به آن تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات، تلاش مسئولین شهرستان‌ها نقش به‌سزایی دارد.

حسین‌زادگان در خصوص وجود موانع البرز مرکزی در توسعه‌یابی صنعتی و اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: نمی‌شود موانع زیست‌محیطی و منابع طبیعی البرز مرکزی را نادیده گرفت، اما می‌شود راهکاری برای رفع آن موانع پیشنهاد داد.

استاندار مازندران بر استفاده از ظرفیت فکری و تجربی و دانش آموختگان رشته‌های مختلف جهت دستیابی به راهکارهای راهبردی و کاربردی در رفع موانع توسعه، توسط مدیران تاکید کرد.

یادآور می‌گردد؛ پس از نشست رسانه‌ای، نخستین نمایشگاه رسانه‌های غرب مازندران به میزبانی نوشهر، با حضور استاندار مازندران و جمع کثیری از مسئولین منطقه، افتتاح گشت.

اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های غرب مازندران، ۱۵ الی ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع بازار ساحلی نوشهر برپا می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز