خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران:

استفاده از خدمات مهندسی سرمایه گذاری است/ فرهنگ بازسازی به جای نوسازی در ساخت و ساز وارد شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۳۱

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران گفت:امروزه در حوزه ساخت و سازهای شهری کشور استفاده از خدمات مهندسی سرمایه گذاری است.

به گزارش ایلنا، سیف الله علی نیا چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز ایمنی در برابر زلزله افزود: 14هزار و 800نفر دارای پرونده اشتغال در هفت رشته  در استان مازندران فعال هستند.

وی بیان داشت: سازمان نظام مهندسی از سال 74شروع و با گذشت بیش از 20سال همه کشور آن را اقدام موثر و ارزشمند در ساخت و ساز و کیفی بخشی و گرفتن بار سنگینی از دولت بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران گفت: در حوزه نظارت و طراحی و اجرا نقش مهمی برعهده سازمان مهندسی است که قابل قیاس با حوزه دولتی نیست.

علی نیا افزود: امروزه در حوزه ساخت و سازهای شهری کشور استفاده از خدمات مهندسی سرمایه گذاری است.

وی بیان داشت: فرهنگ استفاده از توان نظام مهندسی باید در جامعه نهادینه شود و فرهنگ بازسازی به جای نوسازی در ساخت و ساز وارد شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران با اعلام اینکه وجود قوانین موازی، دست و پاگیر است؛ خاطر نشان کرد: در برخی موارد با وجود این قوانین موازی،  شاهد مشکلاتی برای شهروندان هستیم و باید از موازی کاری دوری شود.

علی نیا افزود: باید فرهنگ سازی شود تا از تلفات مالی و جانی جلوگیری و ساختمان سازی براساس استانداردها باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز