خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

اتحاد کارگران راه حل برون رفت از مشکلات کارگری است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۰۸

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت:جامعه کارگری و بازنشستگی باید به این باور برسد که تنها راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به مطالبات بحق کارگری و بازنشستگی اتحاد و یکپارچگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در گردهمایی شوراهای اسلامی کار استان مازندران با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب و نظام به دنبال براندازی آن هستند گفت: امروز کارگران و بازنشستگان با تمامی مشکلات معیشتی،درمانی و اقتصادی پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: کارگران و بازنشستگان همواره در تمامی عرصه های این انقلاب و نظام در صف اول و خط مقدم با تمام وجود حضور داشتند اما متاسفانه همواره از حداقل ها قائل بوده است.

وی با اشاره به برخی کم لطفی ها در دولت تدبیر و امید نسبت به جامعه کارگری گفت: جامعه و تشکیلات کارگری و بازنشستگی در انتخابات گذشته به دولت تدبیر و امید رای داد و امروز هم از این اعتماد و رای دادن پشیمان نیست اما متاسفانه دولت جناب آقای روحانی در برخی موارد به تعهدات خود نسبت به جامعه کارگری عمل نکرد.

وی گفت:جامعه کارگری و بازنشستگی باید به این باور برسد که تنها راه برون رفت از مشکلات و رسیدن به مطالبات بحق کارگری و بازنشستگی اتحاد و یکپارچگی بین جامعه کارگری است.

نصرالله دریابیگی با انتقاد از سیاست های غلط خصوصی سازی در کشور گفت:متاسفانه امروز سیاست های غلط ،خصوصی سازی را به خصوصی خوری تبدیل شده است.

وی با اشاره به قراردادهای سفید امضای کارگران گفت: متاسفانه کارگران از هیچ امنیت شغلی برخوردار نیستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز