خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

باید صدای مظلومیت بازنشستگان به گوش مسئولان برسد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۱۶

نصراله دریابیگی گفت: باید تلاش کرد در روز بزرگداشت بازنشستگان صدای مظلومیت بازنشستگان به گوش مسئولان برسد.

گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی در نشست با روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر استان که با محوریت هماهنگی مراسم روز بازنشستگان تامین اجتماعی در سالن جلسات کانون بازنشستگان استان مازندران برگزار شد،گفت: باید تلاش کرد در روز بازنشستگان صدای مظلومیت بازنشستگان به گوش مسئولان برسد.

در این نشست که مدیرکل تامین اجتماعی مازندران نیز حضور داشت، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی باید بدانند که کارگران و بازنشستگان در چه شرایط معیشتی و اقتصادی بسر می برند.

وی با بیان اعلام مهمترین برنامه‌های روز بارنشستگان گفت: غبار رویی گلزار شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه و فرمانداران در شهرستان ها و برگزاری جشن همراه با تجلیل از بازنشستگان نمونه و سخنرانی مسئولان ارشد استانی در بابلسر از مهم ترین برنامه های روز بازنشستگان است.

دریابیگی با اشاره به مهم بودن بحث نسیم سلامت و برپایی ایستگاه های ورزش در شهرستان ها اظهار کرد: طرح نسیم سلامت نباید فرماشی باشد.

وی گفت: بازنشستگان لایق و نیازمند شادی و نشاط و سلامتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز