خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور:

هرگز برای گفتن حقیقت هراس نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۹۴

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور تاکید کرد که هرگز برای گفتن واقعیت هراس نداریم ، تصریح کرد: با غرور فریاد می زنیم که هر گونه عبور از خط قرمز نظام توسط دشمنان به سرنوشت پهپاد آمریکایی دچارخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سردار بهمن کارگر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که در استانداری مازندران برگزار شد ،اظهار داشت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی از سوی پدافند ساخت بومی تمام قدرت های جهان را مبهوت کرد و امروز همه می دانند توان علمی ما بیش از آن است که دشمنان تصور می کردند.

وی افزود: اگر امروز پیشرفته ترین پهپاد جهان را با سامانه ساخت داخل رهیابی و منهدم می کنیم نشان از این دارد که هیچکس نباید توان علمی و نبوغ متخصصان داخلی ما را دستکم بگیرد و غافل شود .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور تاکید کرد که هرگز برای گفتن واقعیت هراس نداریم ، تصریح کرد: با غرور فریاد می زنیم که هر گونه عبور از خط قرمز نظام توسط دشمنان به سرنوشت پهپاد آمریکایی دچارخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات داخلی و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، توان علمی ما هیچ وقت متوقف نشد و در آینده نیز زوایای جدیدتری از توان علمی ما دیده خواهد شد.

کارگر ادامه داد:ساقط کردن پهپاد آمریکایی بیشتر از اینکه قدرت موشکی ما را به نمایش بگذارد، توان علمی ملت ایران را به رخ قدرت ‌های جهانی کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز