خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد:

آزادسازی ۴۲۰۰ متر از سواحل شهرهای ساحلی در یک ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۷۵

مهدی رازجویان از آزادسازی ۴۲۰۰ متر از سواحل شهرهای ساحلی در یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رازجویان در بازدید از روند آزادسازی  سواحل شهرستان بابلسر با اشاره اینکه حسب دستورات موکد استاندار محترم و با همت دستگاه های ذی ربط همچون استانداری اداره کل منابع طبیعی فرمانداری ها و دادستانی ها آزادسازی حریم دریا از خرداد ۹۸ بصورت جدی آغاز شده است خاطرنشان کرد :

تا به امروز آزادسازی انجام شده توسط فرمانداران ساحلی در شهرستان های نوشهر بابلسر تنکابن رامسر در این یک ماه جمعا ۴۲۰۰ متر بوده است .

وی افزود : از  سال ۹۳ الی ۹۸ در حوزه غربی استان به مساحت ۵۰۹۳۲ متر مربع آزارسازی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار کرد: اراضی آزاد شده(حریم) طی ماه خرداد و خصوصا تیر پس از دستور استاندار محترم  در حوزه غربی استان به مساحت ۵۹۴۵۹۵  متر مربع آزاد شده است که  براین اساس در مجموع  در این دو ماه با   ۸۵۲۶۴ متر مربع افزایش آزادسازی مواجه بودیم .

رازجویان همچنین با عنوان این موضوع که آزادسازی اراضی دولتی در نوار ساحلی و باز کردن دسترسی ساحلی شهرستان ساری در این یک ماه اخیر  به طول ۳ کیلومتر و همچنین به مساحت ۱۸ هکتار میباشد.

وی همچنین یادآور شد : در  شهرستان محمود آباد برای ۴۲ مورد از مواردی که توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی سواحل(حریم دریا) را بصورت غیرقانونی تصرف کرده بودند شناسایی شده و و در دادگاه های محمود آباد و سرخ رود پرونده تشکیل شده و پس از صدور رای آزادسازی انجام خواهد شد که جمعا به مساحت ۲۹۰۰۲ متر مربع می باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز