خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد:

صندلی داغ برای مسئولان اجرایی استان مازندران درمقام پاسخگویی/انتظارداریم نمایندگان محترم مجلس، مسائل کلان مازندران را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۱۷

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران می گوید: با آغازفصل تابستان مدیران دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر با رسانه ها به گفت وگونشسته وفعالیت های خود را تشریح خواهند کرد.

به گزارش "ایلنا" از ساری،"عباس مهدوی" روز چهارشنبه با حضور در دفترخبرگزاری "ایلنا" تصریح کرد: با هدف پاسخگویی مسئولان استان و اطلاع افکار عمومی از فعالیت ها و آشنایی با عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی؛ مدیران از این پس به صورت هفتگی در نشست با رسانه ها در محل استانداری؛ پاسخگوی سوالات رسانه ها خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد: دغدغه نماینده عالی دولت در استان مازندران، شفاف سازی فعالیت ها و عملکرد مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی بوده و قطعاً نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

"عباس مهدوی" اطلاع رسانی شایسته از اقدامات صورت گرفته توسط رسانه ها را گامی مثبت درجهت تبیین پیشرفت ها و اصلاح امور عنوان نمود و گفت: پتانسیل ها وظرفیت های فوق العاده استان مازندران به خوبی معرفی نمی شود و این موضوع ظلمی علنی درحق مردم خوب و سختکوش استان است.

مشاور استاندار مازندران و مدیرکل روابط عمومی استانداری با تشریح قابلیت های بالای حوزه گردشگری به منظورشکوفایی اقتصاد استان و با تاکید بر این که تنها راه نجات اقتصاد استان مازندران از بن بست ها تقویت صنعت گردشگری است؛ می گوید: تقویت گردشگری دریایی؛ تکمیل زیرساخت های مربوط به امکان اقامت گردشگران با هدف درآمدزایی برای مناطق هدف؛ استفاده بهینه از سواحل استان با فراخوانی از سرمایه گذاران و برپایی نمایشگاه های محلی و استانی با هدف معرفی هرچه بهتر توانمندی های مازندران از جمله راهکارهایی است که می تواند بسترمناسب شکوفایی اقتصاد استان را فراهم نماید.

وی در بیان مظلوم واقع شدن استان برای شناسایی توانمندی بخش های مختلف می گوید: گردشگرانی که از سراسر کشور به مازندران می آیند؛ به هنگام بازگشت به شهرشان سوغاتی های گیلان و سایر استانها را از استان ابتیاع می کنند در حالی که صنایع دستی استان در غربت به سرمی برند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از نخبگان وصاحب نظران دعوت نمود که برای پیشرفت اقتصاد استان راهکارهای عملیاتی خود را بیان نمایند و در ادامه صحبت های خود تقویت زیرساخت های عمرانی و استفاده کامل از پتانسیل های موجود مناطق آزاد و بنادر را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

"عباس مهدوی" درپاسخ به انتقاد خبرنگار" ایلنا" درخصوص عدم پاسخگویی مدیران کارخانه چوب وکاغذ مازندران و عدم اطلاع رسانی ازجلسات ستاد تسهیل تولید استان ، دراین خصوص قول مساعدت داد.

وی ضمن قدردانی ازتلاش نمایندگان استان درمجلس برای پیگیری مسائل ومشکلات مردم و مازندران گفت: انتظار می رود نمایندگان محترم به موازات پیگیری مسایل حوزه انتخابیه؛ مطالبات کلان استان را هم دردستورکارخود قراردهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز