خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران در دیدار با اعضای ستاد هفته کارگر::

کارگران خط مقدم جهاد اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۷۲۴

سردار بابایی با اشاره به اعلام آشکارا دشمن به جنگ اقتصادی با ایجاد تحریم های ناعادلانه و ظالمانه،گفت: امروز کارگران و بازنشستگان در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،فرمانده سپاه کربلای مازندران در دیدار با اعضای ستاد هفته کارگر ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: امروز کشور در شرایط جهاد در مقابل دشمنان قرار دارد.

سردار بابایی ادامه داد: امروز کشور در بحث اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و... در جنگ با دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد:جریان ایستادگی در مقابل دشمن یک جهاد است.

بابایی با اشاره به اعلام آشکارا دشمن به جنگ اقتصادی با ایجاد تحریم های ناعادلانه و ظالمانه،گفت: امروز کارگران و بازنشستگان  در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران یکی از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه را عمل نکردن به فرماشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: امروز یکی از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه عدم رعایت اقتصاد مقاومتی در باطن و سرمشق نگرفتن از دستورات و رهنمودهای رهبری توسط مسئولین است.

وی بیان کرد: کاستی های موجود امروز کشور ناشی از اصل انقلاب ما نیست،بلکه ناشی از عملکرد غلط مسئولین است.

با اشاره به اینکه یکی دیگر از ابزار دشمن جنگ فرهنگی و آسیب هایش در جامعه است،گفت:به لطف خدا و با درایت نیروهای انقلابی بزودی در این جنگ هم مثل جنگ سیاسی پیروز خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز