خبرگزاری کار ایران

از ۲۹ اسفند تا ۶ فرودین؛

بیش از 15 هزار تماشاگر از سینماهای مازندران استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۳۸

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه طی ایام نوروز، بلیت تمامی سینماهای استان برای مسافران نوروزی، نیم بها است؛ گفت: تعداد 15 هزار و 500 نفر از فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباس زارع در خصوص آخرین وضعیت سینماهای مازندران و استقبال تماشگران از فیلم‌های نوروزی اظهار کرد: در 14 سینمای فعال در 12 شهر مازندران، 16 سالن سینمایی میزبان علاقمندان به سینما است.

 وی افزود: طی بازه زمانی 29 اسفند 97 تا پایان روز ششم فروردین، 5 فیلم روی پرده سینماها رفت.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: طی این مدت، تعداد 15 هزار و 500 نفر از فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان دیدن کردند.

 زارع متذکر شد: طی ایام نوروز، بلیت تمامی سینماهای استان برای مسافران نوروزی، نیم بها است. 

وی یادآور شد: نرخ بلیت طی ایام نوروز هیچگونه افزایشی نداشت و با همان نرخ سال 97 در گیشه‌ها فروخته می‌شود.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در پایان تعداد کنسرت‌های موسیقی و جنگ‌های شادی برگزار شده طی بازه زمانی 27 اسفند 97 تا پایان روز هفتم فروردین 98 را 189 مورد اعلام کرد و گفت: طی این مدت، تعداد 136 نمایشگاه فرهنگی و هنری و صنایع دستی نیز در سطح استان برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز