خبرگزاری کار ایران

سیاست ۱-۶ این بار توسط نهاد ریاست جمهوری در مازندران ؛

خبرگزاری "ایلنا" به جلسه ستاد مدیریت بحران دعوت نشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۲۰

ایلنا ؛ بدون مقدمه؛ ستاد مدیریت بحران مازندران به ریاست آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ساعتی پیش برگزارشده ؛ وظیفه "ایلنا" مانند تمامی خبرگزاری‌ها ؛ انعکاس اخبارآنچه دراین جلسه می گذرد،است. اما جالب آنکه نمایندگان تمامی خبرگزاری های معتبر وغیر معتبر کشور در این جلسه حضور دارند الا خبرگزاری دارای مجوز و سراسری ایران ؛ایلنا.

بنا بر اظهار مسئولان روابط عمومی استانداری مازندران، از تهران هماهنگی به عمل آمده که نمایندگان خبرگزاری ها و رسانه ها در جلسه ستاد بحران استان حضور داشته باشند و خبرگزاری ایلنا به هر دلیلی به این جلسه دعوت نشده است.

خبرگزاری کار ایران ، ایلنا در طول شش سال گذشته در جهت حمایت از راهبرد‌های دولت تدبیر و امید هزینه های نسبتا سنگینی را متحمل شده و این در حالی است که با تمامی مشکلات و کم لطفی‌ها این رسانه ملی گامی در جهت اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی پس نگذاشته و تمام قد با سیاست های دولت جناب آقای دکتر روحانی همراهی نموده و مایه تعجب و شگفتی است که مسئولان محترم اطلاع رسانی در نهاد ریاست جمهوری بی آنکه دلیلی موجه برای اقدام خود اعلام کنند ، خبرگزاری ایلنا را از دایره اطلاع رسانی مهم ترین رخداد استان که همان برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران با مدیریت آقای دکتر جهانگیری باشد ، حذف می کنند .

این رسانه ملی و معتبر کشوری مخالفتی با حضور همکاران رسانه‌ای در جلسات مهم استان ندارد اما سوال این است که ایلنا به چه دلیلی ( عمدا یا سهوا ) از حضور در این جلسه منع شده؟ اگر بر فرض انعکاس مطالب انتقادی در باب مدیریت های ضعیف استان‌های سیل زده از جانب این خبرگزاری دلیل تصمیم مسئولان محترم بخش اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری بوده پس تکلیف برخی از خبرگزاری های منتقد دولت که تمام قد و به بهانه های مختلف ، دولت محترم را مورد تهاجم خبری قرار داده و می دهند چیست و چگونه است که نمایندگان محترم این خبرگزاری ها در رأس مدعوین جلسات دولت قرار می گیرند و خبرگزاری ایلنا با مخاطبان ده ها میلیونی که داعیه همراهی با دولت را دارد از این جلسات حذف می شود ؟

خبرگزاری ایلنا با فرض بر اینکه اقدام بخش اطلاع رسانی نهاد محترم ریاست جمهوری ، کاملا سهوی بوده ضمن اظهار تاسف از نوع نگاه مسئولان تصمیم گیرنده انتظار دارد این روند  غیر عادلانه متوقف شده و امیدواریم توضیحات قانع کننده‌ای برای مخاطبان خبرگزاری ملی و بین المللی ایلنا ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز